شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 30284
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 02 آبان 1402 - 22:10 | 64 بازدید | ارسال توسط :

‍ با پخش ۶۷هزار تن آسفالت، معابر جنوبشرق تهران جانی تازه گرفت

‍❇️شهردار منطقه ۱۵ گفت: معابر نواحی هفتگانه در قالب اجرای طرح نهضت آسفالت با پخش ۶۷ هزار تن آسفالت از ابتدای سال‌جاری تاکنون بهسازی شد. ✍️به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اینکه نوسازی روکش آسفالت؛ یکی از اصلی ترین درخواست های شهروندان بود افزود: نهضت آسفالت در اولویت کارهای […]

‍ با پخش ۶۷هزار تن آسفالت، معابر جنوبشرق تهران جانی تازه گرفت

❇️شهردار منطقه ۱۵ گفت: معابر نواحی هفتگانه در قالب اجرای طرح نهضت آسفالت با پخش ۶۷ هزار تن آسفالت از ابتدای سال‌جاری تاکنون بهسازی شد.
✍️به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اینکه نوسازی روکش آسفالت؛ یکی از اصلی ترین درخواست های شهروندان بود افزود: نهضت آسفالت در اولویت کارهای مدیریت شهری قرار گرفت تا فرسودگی کوچه ها،معابر و‌مسیرهای بزرگراهی بهسازی و نوسازی شود.
🔹او با اشاره به اینکه این طرح با سرعت، رعایت کیفیت و استاندارهای لازم در حال اجراست، افزود: میانگین پنج ساله آسفالت منطقه؛ ۱۲ هزار تن بود که از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۶۷ هزار تن آسفالت در معابر منطقه پخش شده است.
🔹شهردار منطقه به نوسازی چند معبر پر تردد در این طرح اشاره کرد و گفت: بزرگراه امام رضا(ع)، بعثت، بسیج، پایانه خاوران،خیابان شهید فاضل بجستانی، شاهد، بلوار امام رضا(ع)، خیابان شهید غلامی، پدافند هوایی، خوب بخت و… از جمله این معابر است.
🔹محمد شیری با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به شهروندان ادامه دارد،گفت: معابر و خیابان هایی که نیاز به بهسازی دارند در سطح ناحیه شناسایی می شوند و بر اساس اولویت،
عملیات عمرانی آنها انجام می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.