شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24525
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 28 فروردین 1402 - 17:30 | 66 بازدید | ارسال توسط :

ایمن سازی پل‌های عابر پیاده جنوب شرق تهران

🔷سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از انجام عملیات ایمن سازی پل‌های عابر پیاده غیرمکانیزه باب الرضای تهران در جنوب شرق پایتخت خبر داد. 🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی گفت: نواقص پل های عابر پیاده توسط بازدید های میدانی کارشناسان نواحی و اداره زیباسازی و نیز پیام […]

ایمن سازی پل‌های عابر پیاده جنوب شرق تهران

🔷سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از انجام عملیات ایمن سازی پل‌های عابر پیاده غیرمکانیزه باب الرضای تهران در جنوب شرق پایتخت خبر داد.
🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی گفت: نواقص پل های عابر پیاده توسط بازدید های میدانی کارشناسان نواحی و اداره زیباسازی و نیز پیام های شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شناسایی شد و عملیات ایمن سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

🔹به گفته او ؛ در این راستا ایمن سازی ۷ پل غیر مکانیزه  شامل نصب ۸۰ متر طول نرده های های سرقت شده در قسمت عرشه و پله های پل های واقع  در بزرگراه امام رضا(ع) بعد از گردنیه تنباکویی، بزرگراه های بعثت، آزادگان و بسیج انجام شد.

🔹 صدیقی با اشاره به اهمیت پل های عابر پیاده جنوب شرق تهران افزود: با توجه به بار ترافیکی بالا در مسیرهای این منطقه و تردد خودروهای سنگین ایمنی پل های عابر پیاده در این محدوده برای بهره مندی شهروندان از آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

🔹سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه همچنین بر ضرورت استفاده از پل های ایمنی برای پیشگیری از حوادث رانندگی و حفظ سلامتی رانندگان و عابران پیاده تاکید کرد و گفت: عملیات ایمن سازی پل‌های عابر پیاده ناحیه دو از این هفته آغاز می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.