شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23840
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول, اقتصادی تاریخ انتشار : 18 اسفند 1401 - 10:41 | 79 بازدید | ارسال توسط :

پاسخگویی و مسئولیت پذیری کاندیداهای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در مقابل احقاق حقوق اعضای اتاق

◀️ بی گمان دریافت رای اعضای اتاق در زمان انتخابات مستلزم پاسخگویی و مسئولیت پذیری کاندیداها در مقابل احقاق حقوق اعضای اتاق در کسب و کارشان میباشد. ◀️ تغییرات روزمره گی اقتصادی و اجتماعی ایران بر اثر تحریم های اقتصادی و مدیریت های ناکارآمد در سازمانهای کلیدی کشور،  انطباق‌پذیری ساختاری و سازمانی اتاق بازرگانی را […]

پاسخگویی و مسئولیت پذیری کاندیداهای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در مقابل احقاق حقوق اعضای اتاق

◀️ بی گمان دریافت رای اعضای اتاق در زمان انتخابات مستلزم پاسخگویی و مسئولیت پذیری کاندیداها در مقابل احقاق حقوق اعضای اتاق در کسب و کارشان میباشد.

◀️ تغییرات روزمره گی اقتصادی و اجتماعی ایران بر اثر تحریم های اقتصادی و مدیریت های ناکارآمد در سازمانهای کلیدی کشور،  انطباق‌پذیری ساختاری و سازمانی اتاق بازرگانی را به منظور برآورده کردن نیازهای فوری اعضا برای نجات کسب و کارها و بهره مندی آنان را از فرصت های جدید در کسب و کارشان  با چالش‌های بسیاری مواجه کرده است.

◀️ هر اندازه که به زمان برگزاری انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی نزدیکتر میشویم دسترسی به حق رای هر عضو پیچیده تر میگردد‌.

✅ از طرفی با توجه به اینکه در این دوره  نظارت  و شاخص های ارزیابی موثری برای رای دهندگان در اتاق در نظر گرفته شده و تا حدودی راه را برای افراد فرصت طلب غیر کارفرما و غیر کارآفرین برای دسترسی به بسته های رای تقلبی  برای نشان دادن حصور پرشور انتخابات بسته  و موجب شده است که رای دهندگان واقعی دارای اهلیت تجاری را پای صندوق های رای بیاورد ،
🔶 ولی زمان نامناسب برگزاری انتخابات در اسفند ماه و مشغله‌های بسیار زیاد اعضا در حوزه کسب و کار و آماده شدن خانواده هایشان برای عید نوروز باستانی دسترسی به حق رای اعضای واجد شرایط برای رای دادن در اتاق بازرگانی را مزید برعلت نموده که  حضور اکثریتی رای دهندگان  پای صندوق را کم رنگ تر خواهد نمود.

✅ بنابر این شاه کلید دسترسی به حق رای اکثریت اعضا زمانی امکان پذیر میباشد  که کاندیداهای اتاق بازرگانی اراده و مهارت لازم برای جلوگیری از تغییرات روزمره گی در اقتصاد ایران را داشته باشند تا اعضای اتاق آنان را به عنوان حامی خود قلمداد نموده و در زمان های انتخاباتی از شرکای اصلی کاندیداها محسوب شده و با رای خود حامیان اصلی را بر کرسی هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی برای احقاق حقوقشان و حمایت از پایداری کار شایسته بنشانند.

فاطمه شعبانی- کاندیدا
کد ۵۹۱ گروه صنعت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.