شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 36519
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول, سیاسی تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1403 - 22:26 | 39 بازدید | ارسال توسط :

شکل‌گیری مجلس قوی در رفع مشکلات کشور اثرگذار است

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: شکل‌گیری مجلس قوی به ایران قوی کمک می‌کند و می‌تواند در رفع مشکلات کشور اثرگذار باشد.
شکل‌گیری مجلس قوی در رفع مشکلات کشور اثرگذار است

به گزارش صدای چراغ امیدنیوز، «مجلس قوی برای ایران قوی» روز دوشنبه با محوریت تحقق شعار سال با حضور نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم به همت فعالان رسانه ای مجلس در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

نامزدها در این نشست به معرفی سوابق و برنامه های خود پرداختند.

عبدالحسین روح‌الامینی اولین نامزدی بود که با معرفی سوابق خود از مردم خواست تا افراد اصلح و کارآمد را برای حضور در مجلس انتخاب کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: شکل‌گیری مجلس قوی به ایران قوی کمک می‌کند و می‌تواند در رفع مشکلات کشور اثرگذار باشد.

«سمیه گلپور» کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس هم در این نشست با بیان اینکه کارگران در حوزه قانونگذاری جایگاهی ندارند، گفت: ما یک ضلع سه ضلعی هستیم که در تصمیم سازی می‌توانیم موثر باشیم. این سه ضلع،کارگران، کارفرمایان و دولت است.

وی با بیان اینکه من تنها نامزد جامعه کارگری هستم گفت : اگر طرح و برنامه‌ای از ما می‌خواهید، باید بگویم قبل از اینکه به طرح و برنامه برسیم به دنبال قوانینی هستیم که بر زمین مانده و آن هم به این دلیل عدم نظارت نمایندگان مجلس در طول ادوار مختلف است.

عضو فهرست شورای وحدت با بیان اینکه حضور من در این نشست برای اخذ رأی نیست، تاکید کرد: بنده به عنوان یک تشکل، مطالبه گری خود را می کنم چرا که نه نماینده کارگری و نه نماینده بازنشستگان و نه نماینده معلمان در مجلس حضور ندارند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.