شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35750
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول, سیاسی تاریخ انتشار : 27 فروردین 1403 - 11:44 | 190 بازدید | ارسال توسط :

پیام قدردانی عزت الله مظفری به عنوان اهل قلم و رسانه از سپاه پاسداران برای پیروزی در عملیات وعده صادق

عزت الله مظفری_ روزنامه‌نگار با صدور پیامی از اقدام پشیمان کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله رژیم جعلی صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، قدردانی و مراتب حمایت همه جانبه  اهالی رسانه و خبر را ابراز داشت. متن این بیانیه به شرح ذیل است؛ بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ […]

پیام قدردانی عزت الله مظفری به عنوان اهل قلم و رسانه از سپاه پاسداران برای پیروزی در عملیات وعده صادق

عزت الله مظفری_ روزنامه‌نگار با صدور پیامی از اقدام پشیمان کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله رژیم جعلی صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، قدردانی و مراتب حمایت همه جانبه  اهالی رسانه و خبر را ابراز داشت.
متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ﴿سوره مبارکه الصف آیه ۴﴾
خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند.

رحمت واسعۀ خداوند بر آن مادران و پدرانی که شما شجاعان نبرد در میدان کارزار و‌‎ ‌‏مجاهدان با نفس در شبهای نورانی را در دامن پاکشان تربیت نمودند. مژده باد به شما‌‎ ‌‏جوانان برومند در تحصیل رضای پروردگار که از بالاترین سنگرهای روحانی و جسمانی‌‎ ‌‏ظاهری و باطنی پیروزید. مبارک باد.

پاسخ قاطع به جنایات بی شرمانه رژیم کودک کش صهیونیستی در نقض آشکار حقوق بشر در نسل کشی مردم مظلوم غزه و زیر پا گذاشتن حقوق بین المللی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت بهترین رزمندگانمان گردید، مطالبه ای ملی و به حق از جانب یکایک ملت مقاوم ایران اسلامی برای مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی بود که این مطالبه را با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به عینه نشان دادند.

به فضل الهی برابر وعده صادقی که داده شده بود این انتقام، به موقع و سخت توسط رزمندگان شجاع ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محقق گردید.

پاسخی درهم کوبنده که عیار و توان نظامی و قدرت بازدارندگی مجاهدان ما را به رخ مستکبران عالم کشید، حمله ای چند وجهی و پیچیده با ترکیبی از صدها پهپاد و موشک تولید شده توسط غیور مردان کشورمان، قدرتی که مایه امید و خوشحالی دوستان ما و آزادگان جهان گردید و بهت و وحشت دشمنان را بهمراه داشت.

امروز رزمندگان ما که فرزندان خالقان حماسه هشت سال دفاع مقدس هستند با این انتقام درس آموز، بار دیگر ملت قهرمان ایران اسلامی را سرافراز و سربلند کردند و باعث افزایش عزت ایرانی در سراسر دنیا شدند؛درود و سلام خداوند به شرف شما سربازان ولایت .

اقدامی به موقع که برای فلسطین قهرمان و مردم مظلوم و مقتدر غزه، امیدآفرین و پشتوانه عزم، اراده و انگیزه مقدس و مصمم مقاومت برای ابطال‌ رویای دشمن صهیونیستی از تشدید جنایت گری های فجیع و وحشیانه و ادامه نسل کشی، محاصره ضد بشری، گرسنگی و قحطی‌سازی برای پایان تاب آوری و تسلیم باریکه غزه قرار داد.

اینجانب به عنوان یک ایرانی همراه با مردم قهرمان ایران اسلامی و همه آزادی خواهان جهان ضمن قدردانی از مجاهدان فی سبیل الله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حمایت قاطع و همه جانبه از این اقتدار غرور آفرین، با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام، ابراز می دارد: شهیدان بزرگی در این راه مقدس، مشتاقانه جان خود را فدا کردند. معتقدیم و این باور ماست که برکت خون این شهدا باعث سرعت‌گیری افول رژیم صهیونیستی گردیده است و ما نیز با ادامه دادن راه شهدای عزیزمان تا نابودی کامل این غده سرطانی یک لحظه از پای نخواهیم نشست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.