شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35467
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 17 فروردین 1403 - 1:39 | 80 بازدید | ارسال توسط :

بیانیه جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس

جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در آستانه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ و روز جهانی قدس، با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از آحاد ملت ایران و مسلمانان جهان برای شرکت گسترده در راهپیمایی این روز، بر ضرورت اتحاد امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت فلسطین تأکید کرد. متن کامل بیانیه به شرح زیر است: […]

بیانیه جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس

جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در آستانه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ و روز جهانی قدس، با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از آحاد ملت ایران و مسلمانان جهان برای شرکت گسترده در راهپیمایی این روز، بر ضرورت اتحاد امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت فلسطین تأکید کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَی أَوْلِیَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ وَمَن یَتَوَلَّهُم مِّنکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ»

روز جهانی قدس که به ابتکار راهبردی و دوراندیشانه بنیان‌گذار عظیم‌الشأن انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نام‌گذاری شده است، یادآور مظلومیت ملت فلسطین و ضرورت اتحاد و همبستگی امت اسلامی در برابر رژیم سفاک صهیونیستی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

امسال راهپیمایی روز قدس در حالی برگزار می‌شود که ظلم و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در ماه‌های اخیر به اوج خود رسیده است. به شهادت رساندن ده‌ها هزار غیرنظامی بی‌گناه، تخریب خانه‌ها و اماکن غیرنظامی، محاصره ظالمانه غزه و ممانعت از رسیدن کمک‌های بشردوستانه، نقض آشکار حقوق بین‌الملل و هتک حرمت مسجدالاقصی، تنها بخشی از جنایات هولناک این رژیم کودک‌کش است که متأسفانه با سکوت و همراهی دولت‌های مدعی حقوق بشر روبرو شده است.

اما از سوی دیگر، جنایات بی‌پایان رژیم صهیونیستی نشان از استیصال و سرگردانی این رژیم دارد. مقاومت دلاورانه گروه‌های فلسطینی به ویژه بعد از عملیات طوفان الاقصی و پاسخ‌های کوبنده به تجاوزات اخیر، اهریمنان صهیونیست را به زانو درآورده و افسانه شکست‌ناپذیری ارتش اسرائیل را در هم شکسته است. رژیم صهیونیستی امروز در انزوای شدید قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگری به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود.

از طرف دیگر، جنبش‌های آزادی‌خواهی در قلب آمریکا و اروپا، حقانیت مقاومت فلسطین و ماهیت جنایتکارانه رژیم اسرائیل را به دنیا اعلام کرده‌اند. جهانیان دریافته‌اند که تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی، حمایت از مقاومت فلسطین و نه اعتماد به وعده‌های سازش و مذاکره با این رژیم غاصب است.

در این شرایط خاص، «جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی» ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله جنایتکارانه به کنسولگری کشورمان در دمشق، از همه اقشار ملت ایران و مسلمانان جهان دعوت می‌کند تا امسال در این روز مبارک، با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس، پاسخی دندان شکنی به یاوه گویی‌های مستکبران و صهیونیست‌ها داده و با طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل»، حمایت خود از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت را به گوش جهانیان برسانند.

حضور سراسری و میلیونی در راهپیمایی روز قدس، نقشه‌های شوم استکبار و صهیونیسم را خنثی کرده و شوق قلبی ملت عزیز ایران برای آزادی قدس شریف و زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت امام عصر(عج) را محقق خواهد ساخت.

با تکریم و احترام
عبدالرحمن معاشر
دبیرکل  جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی
۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ مصادف با ٢۴ رمضان المبارک ١۴۴۵»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.