شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35782
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 28 فروردین 1403 - 14:49 | 32 بازدید | ارسال توسط :

نمایش سرزندگی تجارت خارجی چین در صد و سی و پنجمین نمایشگاه گوانگ‌جو

محل برگزاری صد و سی و پنجمین نمایشگاه واردات و صادرات چین در گوانگجو (۱۲ آوریل ۲۰۲۴) صد و سی و پنجمین نمایشگاه واردات و صادرات چین که به عنوان نمایشگاه گوانگجو نیز شناخته می شود، روز دوشنبه در شهر گوانگجو، مرکز استان گوانگ دونگ در جنوب چین آغاز به کار کرد. نمایشگاه بهاری گوانگجو […]

نمایش سرزندگی تجارت خارجی چین در صد و سی و پنجمین نمایشگاه گوانگ‌جو

محل برگزاری صد و سی و پنجمین نمایشگاه واردات و صادرات چین در گوانگجو (۱۲ آوریل ۲۰۲۴)

صد و سی و پنجمین نمایشگاه واردات و صادرات چین که به عنوان نمایشگاه گوانگجو نیز شناخته می شود، روز دوشنبه در شهر گوانگجو، مرکز استان گوانگ دونگ در جنوب چین آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بهاری گوانگجو امسال در فضایی به مساحت ۱٫۵۵ میلیون مترمربع برگزار می‌شود که بزرگترین فضای در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه تا به امروز بوده و در عین حال ۲۸ هزار و ۶۰۰ شرکت در بخش صادرات و ۶۸۰ شرکت در بخش واردات آن شرکت کرده اند.

در مجموع ۱۴۴ هزار خریدار خارجی از ۲۱۵ کشور و منطقه تا روز شنبه گذشته کارهای پیش ثبت نام خود برای حضور در نمایشگاه گوانگجورا تکمیل کرده اند.

آمارها حاکی از افزایش مشارکت ۲۱٫۴ درصدی حضور شرکت‌های ایالات متحده، افزایش ۱۳ درصدی شرکت‌های کشورهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، افزایش ۲۴٫۷ درصدی حضور شرکت‌های کشورهای خاورمیانه، افزایش ۴۵٫۹ درصدی حضور کشورهای مشارکت‌کننده در طرح کمربند و جاده و افزایش ۱۵٫۵ درصدی شرکت‌های کشورهای عضو مشارکت اقتصادی جامع منطقه ای در این دوره از نمایشگاه است.

در همین حال، ۲۸۸ شرکت پیشرو و همچنین مؤسسه صنعتی و تجاری تأیید کردند که هیئت هایی را برای شرکت در این اعزام خواهند کرد که نسبت به دوره پیشین ۲۱٫۵ درصد افزایش داشته است.

این ارقام حاکی از اهمیت جهانی این رویداد و همچنین سرزندگی تجارت خارجی چین است.

آخرین دوره نمایشگاه گوانگجو علاوه بر رسیدن به یک سطح جدید از نظر وسعت مناطق و تعداد شرکت کنندگان، چندین ویژگی برجسته دیگر نیز دارد که به این ترتیب هستند:

نخست، بخش صادرات این نمایشگاه بیشترین تمرکز خود را بر نیروهای تولیدی با کیفیت جدید قرار داده است.

بیش از ۵۵۰۰ شرکت فناوری پیشرفته در سطح ملی به شکل مجموعه‌ای از قهرمانان تولید و “غول های کوچک” تخصصی در این رویداد حضور خواهند داشت که تعداد آنها نسبت به دوره پیشین ۲۰ درصد افزایش یافته است.

همچنین انتظار می‌رود که بیش از یک میلیون محصول جدید شامل بیش از ۴۵۰ هزار محصول سبز و کم کربن و بیش از ۲۵۰ هزار محصول مستقل چینی دارای مجوز مالکیت معنوی در این بخش به نمایش گذاشته شود.

علاوه بر این، نمایشگاه گوانگجو امسال با راه اندازی یک منطقه آزمایشی جامع تجارت الکترونیک فرامرزی و اولین منطقه نمایش انبارهای خارج از چین به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع، قالب های تجاری جدیدی را معرفی کرده است.

این رویداد دوسالانه که در فصل بهار و پاییز برگزار می‌شود، بزرگترین نمایشگاه تجاری جامع چین و یکی از بزرگ‌ترین رویدادها در تقویم تجارت جهانی است. این نمایشگاه از زمان آغاز به کار خود در سال ۱۹۵۷، میزبان بیش از ۹٫۳ میلیون بازدیدکننده خارجی بوده و با ۱۹۵ شریک جهانی همکاری داشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.