شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 36220
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1403 - 22:15 | 37 بازدید | ارسال توسط :

برگزاری نمایشگاه “ماه دوم” در نگارخانه لاله

سومین نمایشگاه "ماه دوم" با مشارکت هنرمندان مطرح و نمایش منتخبی از آثار 30 هنرمند معاصر، تا 26 اردیبهشت ماه در نگارخانه لاله برگزار می شود
برگزاری نمایشگاه “ماه دوم” در نگارخانه لاله

به گزارش خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز، پس از برگزاری موفق دومین نمایشگاه “ماه دوم” که در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ با استقبال خوب هنرمندان شاخص و شهروندان روبرو شده بود، سومین نمایشگاه “ماه دوم” با کیوریتوری محمدعلی سعیدی زیر نظر مدیریت هنرهای تجسمی و امور موزه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

گفتنی است در این نمایشگاه آثاری از ناصر اویسی/ رضا بانگیز/ اردشیر بروجنی/ بهمن بروجنی/صادق بریرانی/ طاها بهبهانی/صادق تبریزی/ بهنام جلالی جعفری/ هادی جمالی/مهدی حسینی/ ابراهیم حقیقی/ مصطفی خزایی/کامبیز درمبخش/محمدعلی سعیدی/ هوشنگ سیحون/ پرویز شاپور/ منیژه صحی/ امیر شاهرخ فر یوسفی/ منصور قندریز/ عباس کیارستمی/ مارکو گریگوریان/ مرتضی گودرزی دیباج / حسین محجوبی / اردشیر محصص/ ایراندخت محصص/ بهمن محصص/ مرتضی ممیز/ بهداد نجفی اسدالهی/ احمد نصرالهی/ رضا هدایت در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

در این نمایشگاه، هنرمندان تجسمی در حرکتی بشردوستانه درآمد حاصل از فروش آثار این نمایشگاه را جهت حمایت از کودکان غزه اختصاص خواهند داد.

این نمایشگاه تا ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج شنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۲ به غیر از ایام تعطیل دایر خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.

 

خبرنگار: علیرضا نیاکان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.