شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 36015
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 05 اردیبهشت 1403 - 15:28 | 31 بازدید | ارسال توسط :

صدور مجوز ارتقای دانشکده پرستاری ملایر به دانشکده علوم پزشکی

با اعطای رشته تخصصی مامایی به دانشکده پرستاری ملایر، رسما مجوز ارتقای این دانشکده و تأسیس دانشکده علوم پزشکی در شهرستان ملایر صادر شد.
صدور مجوز ارتقای دانشکده پرستاری ملایر به دانشکده علوم پزشکی

به گزارش پایگاه خبری صدای چراغ امیدنیوز، نماینده مردم ملایر در مجلس در این‌باره اظهار کرد: ارتقای دانشکده پرستاری و تأسیس دانشکده علوم پزشکی در ملایر نقش مهم و راهبردی در توسعه زیرساخت‌های علمی و فنی حوزه بهداشت و درمان شهرستان خواهد داشت.

هادی بیگی‌نژاد با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سال گذشته تاکنون برای صدور مجوز و تأسیس این دانشکده در ملایر مطرح کرد: دعوت از دکتر جمال‌الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت، دکتر باقری معاون آموزشی وزیر بهداشت، دکتر رحیمی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت بهداشت و دعوت‌های مکرر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و معاونان وی به ملایر از جمله این اقدامات بوده است.

وی رفع مشکلات مربوط به خوابگاه، تجهیزات تخصصی و ساختمان دانشکده پرستاری ملایر و دریافت مجوز اخذ و ایجاد سه رشته تخصصی جدید در دانشکده پرستاری ملایر که از ملزومات ارتقای آن به دانشکده علوم پزشکی است را از دیگر اقدامات با اهمیت در جهت ارتقای دانشکده پرستاری به علوم پزشکی برشمرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.