شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35720
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 26 فروردین 1403 - 13:33 | 42 بازدید | ارسال توسط :

اعتماد «BMW» به اقتصاد چین از زبان «الیور زیپس»

«الیور زیپس» رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی آلمانی «BMW» گفت: BMW به چشم‌اندازهای اقتصادی چین اطمینان دارد و مایل به تقویت سرمایه گذاری خود در این کشور است. اظهارات او طی بیانیه‌ای که BMW شنبه شب منتشر کرد، آمده است. لازم به ذکر است که زیپس به عنوان عضوی از هیئت تجاری «اولاف شولتز» صدراعظم […]

اعتماد «BMW» به اقتصاد چین از زبان «الیور زیپس»

«الیور زیپس» رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی آلمانی «BMW» گفت: BMW به چشم‌اندازهای اقتصادی چین اطمینان دارد و مایل به تقویت سرمایه گذاری خود در این کشور است.

اظهارات او طی بیانیه‌ای که BMW شنبه شب منتشر کرد، آمده است. لازم به ذکر است که زیپس به عنوان عضوی از هیئت تجاری «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان در حال بازدید از چین است.

وی تاکید کرد BMW سی سال است که در چین ریشه دوانده و از سیاست تجارت آزاد و گشایش این کشور نفع برده است.

چین در حال حاضر بزرگترین بازار BMW در سراسر جهان محسوب می‌شود. این خودروساز آلمانی سال گذشته بیش از ۸۲۰ هزار دستگاه خودرو در چین به فروش رساند که معادل حدود یک سوم فروش جهانی آن است.

به عقیده زیپس توسعه موفق این شرکت در چین رابطه تنگاتنگی با پیشرفت اقتصادی و توسعه اجتماعی آن طی سه دهه گذشته دارد.

بزرگترین شبکه تحقیق و توسعه خارج از آلمانِ شرکت BMW اکنون در چین قرار دارد.

پایگاه تولید آن در «شن‌یانگ» استان «لیائونینگ» یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین‌ها در سراسر جهان محسوب می‌شود.

این خودروساز در حال معرفی جدیدترین محصولاتش در چین است. BMW قصد دارد جدیدترین خودروهای خود موسوم به «Neue Klasse» را در پایگاه تولید شن‌یانگ در سال ۲۰۲۶ تولید کند.

زیپس گفت این مدل‌ها که برای نخستین بار در سال ۲۰۲۵ به بازار می‌آیند، «یک فصل جدید در تاریخ خودرو» نیستند بلکه در عوض «یک کتاب کامل جدید» هستند.

BMW 10 میلیارد یوان (۱٫۳۸ میلیارد دلار) در یک پروژه باتری در شن‌یانگ برای مدل‌های Neue Klasse خود سرمایه گذاری کرده است.

آمارها حاکی از آن است که مجموع سرمایه گذاری این خودروساز اروپایی در پایگاه شن‌یانگ از سال ۲۰۱۰ از ۱۰۰ میلیارد یوان فراتر رفته است.

رئیس هیات مدیره BMW تصریح کرد: چین همان جایی است که باید باشید. موفقیت پیوسته ما در بزرگترین بازار خودروی جهان فقط می‌تواند با رشد و توسعه مستمر ردپای محلی ما در این کشور همراه باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.