شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20927
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 18 مرداد 1401 - 14:41 | 103 بازدید | ارسال توسط :

خدمات رسانی به عزاداران حسینی در موکب قدمگاه امامزاده صالح (ع)

شهرداری منطقه یک با برپایی موکب پذیرایی و‌ سلامت در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در قدمگاه امامزاده صالح(ع) به ارائه خدمات به شهروندان و عزاداران حسینی پرداخت.

خدمات رسانی به عزاداران حسینی در موکب قدمگاه امامزاده صالح (ع)
به گزارش صدای چراغ امیدنیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حامد عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه گفت: به منظور جلوگیری از هر گونه مشکل احتمالی و خدمات دهی به مردم عزادار در روزهای تاسوعا و عاشورا تیم پزشکی به همت اداره سلامت اقدام به برگزاری ایستگاه‌های ویزیت درمانی رایگان کرد.
 وی افزود: در این پایگاهها پزشکان و پرستاران مجرب حضور داشته و به طور رایگان به خدمات رسانی پرداختند.
معاون شهردار منطقه یک گفت: موکب و ایستگاه صلواتی نیز جهت پذیرایی از عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در تاسوعا و عاشورای حسینی در قدمگاه امامزاده صالح (ع) با حضور شهردار منطقه یک بر پا بود.
اواستقرار اکیپ سیار انتقال خون در قدمگاه امامزاده صالح (ع) را اقدام دیگری دانست و گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام محرم حسینی از شنبه ۱۵ مردادماه اکیپ سیار اهدای خون سازمان هلال احمر در قدمگاه امامزاده صالح (ع) تجریش مستقر شد.
عبداللهی افزود: شهروندان با شرکت در این طرح خیرخواهانه  گامی موثر برای کمک به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی برداشتند.
او خاطر نشان کرد: پایگاه سیار واکسیناسیون برای تزریق دزهای یادآور واکسن کرونا نیز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به گروه‌های هدف در راستای در امان ماندن از این بیماری و افزایش سطح ایمنی در این ایام در قدمگاه امامزاده صالح(ع) مستقر بود.
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.