شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 16020
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 27 بهمن 1400 - 14:09 | 462 بازدید | ارسال توسط :

شرکت‌های هواپیمایی از نظر اقتصادی شرایط مساعدی ندارند

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه شرکت‌های هواپیمایی از نظر اقتصادی شرایط مساعدی ندارند، اعلام کرد: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در ایام نوروز ۱۴۰۱ نداریم. محمد محمدی اظهار کرد: اگر اینکه دوباره موضوعی پیش بیاید. چرا که یک بار ۱۵ درصد قیمت بلیت هواپیما را کاهش دادیم و شرایط جدیدی هم برای پروازهای […]

شرکت‌های هواپیمایی از نظر اقتصادی شرایط مساعدی ندارند

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه شرکت‌های هواپیمایی از نظر اقتصادی شرایط مساعدی ندارند، اعلام کرد: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در ایام نوروز ۱۴۰۱ نداریم.

محمد محمدی اظهار کرد: اگر اینکه دوباره موضوعی پیش بیاید. چرا که یک بار ۱۵ درصد قیمت بلیت هواپیما را کاهش دادیم و شرایط جدیدی هم برای پروازهای داخلی اعلام کرده‌ایم.

او عنوان کرد: شرکت‌های هواپیمایی از نظر اقتصادی شرایط مساعدی ندارند و در این وضعیت در حال کمک کردن به آن‌ها هستیم تا از این شرایط بحرانی عبور کنند. اینکه ناگهانی قیمت بلیت پروازهای آن‌ها را کاهش دهیم و محدودیت ۶۰ درصدی برای پذیرش مسافر را هم برایشان در نظر بگیریم، برای ایرلاین‌ها وضعیت بسیار سخت‌تری به وجود خواهد آمد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: البته همه پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را با پروتکل‌های بین‌المللی مطالعه کردیم و در همین راستا پروتکل کامل‌تری ار هم به همه بخش‌های صنعت حمل و نقل هوایی اعلام کردیم. به عنوان مثال می‌توان به پروتکل‌هایی مانند کنترل و رصد وضعیت مسافران از نظر ابتلاء به کرونا، داشتن کارت واکسن یا تست منفی PCR، واگذار کردن مسئولیت اجرای پروتکل‌ها به ایرلاین‌ها و عرضه کنندگان بلیت هواپیما، شرایط قرنطینه مسافر مشکوک یا بیمار کرونایی در داخل هواپیما و نحوه ایزوله کردن او و جمع‌آوری کردن زباله آن مسافر و…  اشاره کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.