شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 16636
  پرینتخانه » خبر ویژه تاریخ انتشار : 21 فروردین 1401 - 11:17 | 270 بازدید | ارسال توسط :

تزریق واکسن کرونا در ماه رمضان ممنوعیتی ندارد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین با اشاره به تزریق واکسن کرونا در ماه مبارک رمضان، اعلام کرد: تزریق واکسن کرونا در این ماه ممنوعیتی ندارد.

تزریق واکسن کرونا در ماه رمضان ممنوعیتی ندارد

به گزارش چراغ امید، علیرضا مهرعلیان با بیان اینکه این افراد می‌توانند واکسن خود را دریافت کنند، اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه تزریق واکسن احتمال بروز برخی عوارض ناشی از واکسیناسیون از جمله اُفت فشارخون، تب و سردردهای مختصری را به همراه دارد بنابراین نیاز است که روزه‌داران به برخی موارد توجه کنند.

او با اشاره به اینکه ممکن است تزریق واکسن برخی عوارض از جمله اُفت فشارخون، تب و سردردهای مختصری را به همراه داشته باشد، عنوان کرد: نیاز است که روزه‌داران قبل از تزریق واکسن مواد غذایی خاصی را در وعده سحری مصرف کنند.

مهرعلیان خاطرنشان کرد: روزه‌دارانی که قصد تزریق واکسن کرونا حتماً در وعده سحری، مایعات کافی و مواد غذایی شامل سوپ، آش، میوه، مرکبات، کاهو، خیار و گوجه میل و شب قبل از تزریق واکسن نیز مایعاتی مانند آب، چای کم‌رنگ، شربت‌های خانگی و شیر کم‌چرب مصرف کنند.

زرئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین یادآور شد: بر اساس گزارش اخیر سازمان جهانی بهداشت، هیچ‌گونه مطالعه‌ای مبنی بر افزایش خطر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در دوران روزه‌داری مشاهده نشده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.