شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24174
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 09 فروردین 1402 - 15:30 | 60 بازدید | ارسال توسط :

کاهش مصرف پلاستیک، اولویت محیط زیستی شهرداری تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در بازدید نوروزی خود با همکاران اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار بر ضرورت کاهش مصرف پلاستیک به عنوان یکی از اولویت های محیط زیستی در شهرداری تهران تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ «حسین نظری» در […]

کاهش مصرف پلاستیک، اولویت محیط زیستی شهرداری تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در بازدید نوروزی خود با همکاران اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار بر ضرورت کاهش مصرف پلاستیک به عنوان یکی از اولویت های محیط زیستی در شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ «حسین نظری» در دیدار نوروزی خود با مدیر کل و معاونین این اداره کل با اشاره به  مصوبه “الزام شهرداری تهران به تغییر الگو و کاهش مصرف کیسه ها، ظروف و محصولات یکبار مصرف پلاستیکی در کلیه مراکز وابسته به شهرداری تهران” گفت: این مصوبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ از سوی شورای اسلامی شهر تهران به شهرداری تهران ابلاغ شده و اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار به عنوان دبیرخانه کمیته برنامه ریزی و نظارت بر اجرای این مصوبه، اقدامات اجرایی لازم برای دستیابی به اهداف متعالی مصوبه در کنار همکاری همه جانبه بخش های زیرمجموعه شهرداری تهران را پیگیری خواهد کرد.

وی بر ضرورت کاهش مصرف پلاستیک به عنوان اولویت محیط زیستی شهرداری تهران تاکید کرد و گفت: شهرداری تهران موظف است با استفاده از ظرفیت های موجود نسبت به ترویج فرهنگ کاهش مصرف پلاستیک اقدام کند.

نظری یادآور شد:  فرهنگ سازی، تنویر افکار عمومی و آگاه‎سازی شهروندان تهرانی از زیان‎های بهداشتی و محیطی زیستی کیسه‎ها و ظروف پلاستیکی و تشویق آنان به استفاده از انواع غیر پلاستیکی با تبلیغات و اطلاع‎رسانی مناسب مورد تاکید است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.