شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24932
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1402 - 13:53 | 48 بازدید | ارسال توسط :

پیشرفت ۸۰ درصدی عریض ترین پل موتوررو تهران در منطقه ۱۵

🔷معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ از پیشرفت ۸۰ درصدی دومین پل موتوررو در میدان ثامن الحجج(ع) منطقه ۱۵ بمنظور تردد ایمن راکبین موتور خبر داد. 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده با اشاره به اینکه طرح احداث پل موتور رو در این معبر با هدف افزایش ایمنی و […]

پیشرفت ۸۰ درصدی عریض ترین پل موتوررو تهران در منطقه ۱۵

🔷معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ از پیشرفت ۸۰ درصدی دومین پل موتوررو در میدان ثامن الحجج(ع) منطقه ۱۵ بمنظور تردد ایمن راکبین موتور خبر داد.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده با اشاره به اینکه طرح احداث پل موتور رو در این معبر با هدف افزایش ایمنی و کاهش آمار تصادفات فوتی در بزرگراه امام رضا(ع) و میدان ثامن الحجج(ع) در دستور کار این معاونت قرار گرفت افزود: مطالعات لازم درخصوص مکان یابی و جانمایی مناسب پل موتور رو صورت گرفت و این پل در میدان آقانور در حال احداث می باشد.

🔹او با اشاره به اینکه با احداث این پل، موتور سواران به سهولت می توانند از عرض بزرگراه تردد کنند گفت: با تلاش مجموعه همکاران این پروژه به پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده است.

🔹لواف زاده به تشریح مشخصات فنی عریض ترین پل موتوررو تهران پرداخت و افزود: پروژه اصلاح هندسی میدان آقانور شامل یک دستگاه پل کابلی موتوررو و  پل عابر پیاده است که  نصب عرشه پل کابلی موتوررو با طول عرشه بیش از ۱۰۰ متر و عرض ۲٫۸۰ متر به اتمام رسیده است.

🔹معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان خاطر نشان کرد: عملیات نصب رمپ های موتورروی این پروژه در حال انجام است و تا پایان شهریور به اتمام خواهد رسید.

🔹برپایه این گزارش؛ پل عابر پیاده این پروژه ترافیکی سال گذشته به اتمام رسیده است و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.