شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23771
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 15 اسفند 1401 - 12:41 | 49 بازدید | ارسال توسط :

“پیرهادی” در آیین افتتاح نیروگاه خورشیدی منطقه ۴؛ اهتمام ویژه شورا بر توسعه انرژی های تجدید پذیر و بازچرخانی آب در شهر تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در سال ۱۴۰۲ به دلیل اختصاص بودجه به توسعه حمل و نقل عمومی و برنامه ریزی برای کاهش آلودگی هوا، شاهد محیط زیستی ترین بودجه بلدیه خواهیم بود. “مهدی پیرهادی” رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در چهل و یکمین رویداد «امید و […]

“پیرهادی” در آیین افتتاح نیروگاه خورشیدی منطقه ۴؛ اهتمام ویژه شورا بر توسعه انرژی های تجدید پذیر و بازچرخانی آب در شهر تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در سال ۱۴۰۲ به دلیل اختصاص بودجه به توسعه حمل و نقل عمومی و برنامه ریزی برای کاهش آلودگی هوا، شاهد محیط زیستی ترین بودجه بلدیه خواهیم بود.

“مهدی پیرهادی” رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در چهل و یکمین رویداد «امید و افتخار»  و آیین افتتاح نیروگاه خورشیدی ۴۰ کیلو واتی شهرداری منطقه ۴  که ظهر روز گذشته  یا حضور جمعی از معاون شهردار تهران  و جمعی از مدیران برگزار شد، گفت: هوشمند سازی انرژی و استفاده از انرژی خورشیدی و بازچرخانی اب در مناطق از جمله برنامه‌هایی است که در تمامی مناطق درصدد انجام آن هستیم.

✅ همچنین در بودجه سال آینده هم در منطقه ۴ پیش بینی برای گسترش انرژی‌های تجدید پذیر دیده شده است. در سال ۱۴۰۲ شاهد محیط زیستی ترین بودجه بلدیه خواهیم بود.

✅ در یکسال و نیم گذشته در شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری به ۲ موضوع انرژی های تجدید پذیر و بازچرخانی آب و مدیریت مصرف توجه ویژه شده است به همین منظور مصوبه بازچرخانی آب را در شورای اسلامی شهر شاهد بودیم.

✅ مردم سال آینده شاهد یک تحول جدید در حوزه محیط زیست هستند و ۵ تصفیه خانه محلی در این دوره در دستور کار قرار گرفته است که حتما بهره برداری از این تصفیه خانه ها مدیریت مصرف منابع زیرزمینی و کاهش مصرف آب را در پی خواهد داشت .

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.