شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24589
  پرینتخانه » اجتماعی, اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1402 - 23:07 | 56 بازدید | ارسال توسط :

واکسن‌های سرطان و بیماری‌های قلبی تا پایان دهه آماده می‌شوند

به‌ گزارش گاردین: 🔹شرکت داروسازی مُدرنا پیش‌بینی کرده تا سال ۲۰۳۰ واکسن‌هایی برای پیشگیری و درمان برخی از سرطان‌ها و بیماری‌های قلبی قطعی است. 🔹همین گرارش می‌افزاید: شاید همه‌گیری کووید۱۹ سبب از دست رفتن جان‌های بسیاری شده باشد. اما از یک زاویه دیگر سبب سرعت بخشیدن به پیشرفت‌های مهمی‌ شده است. 🔹به‌گفته مدرنا، پیشرفت‌های ناشی […]

واکسن‌های سرطان و بیماری‌های قلبی تا پایان دهه آماده می‌شوند

به‌ گزارش گاردین:
🔹شرکت داروسازی مُدرنا پیش‌بینی کرده تا سال ۲۰۳۰ واکسن‌هایی برای پیشگیری و درمان برخی از سرطان‌ها و بیماری‌های قلبی قطعی است.
🔹همین گرارش می‌افزاید: شاید همه‌گیری کووید۱۹ سبب از دست رفتن جان‌های بسیاری شده باشد. اما از یک زاویه دیگر سبب سرعت بخشیدن به پیشرفت‌های مهمی‌ شده است.
🔹به‌گفته مدرنا، پیشرفت‌های ناشی از تمرکز جامعه پزشکی روی بیماری کووید۱۹ طی دوران همه‌گیری، بشریت را به اندازه ۱۵سال در وضعیت عادی به جلو برده است!
🔹اکنون دکتر برتون از مدیران اجرایی این شرکت می‌گوید متعقد است طی پنج سال آینده درمان‌های متعددی برای انواع گوناگون سرطان ارایه خواهیم کرد و می‌توانیم جان صدها هزار نفر و حتی میلیون‌ها نفر را در مقابل انواع مختلفی از تومورهای سرطانی نجات دهیم.
🔹 او پیش‌بینی کرده طی ده سال آینده بیماری‌های ژنتیکی که در حال حاضر غیرقابل درمان هستند، تبدیل به یک مشکل ساده شوند: شما یک mRNA به داخل بدن می‌فرستید و ژن معیوب را اصلاح می‌کنید!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.