شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 27589
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول, یادداشت تاریخ انتشار : 01 مرداد 1402 - 21:56 | 73 بازدید | ارسال توسط :
یک پیشنهاد ورزشی به رئیس جمهوری؛

هم خواسته مجلس اجرا می شود هم اهالی ورزش!

این روزها شایعات زیادی دال بر عزل وزیر ورزش و جوانان بر سر زبان‌ها است و مطمنٱ عده ای بر آن مصر هستند که وزیر ورزش و جوانان باید از جماعت غیر ورزشی باشد! پس حالا که دعوا بر سر نخواستن دکتر حمید سجادی است و مجلس هم ایشان را سه اخطاره نموده و از […]

هم خواسته مجلس اجرا می شود هم اهالی ورزش!

این روزها شایعات زیادی دال بر عزل وزیر ورزش و جوانان بر سر زبان‌ها است و مطمنٱ عده ای بر آن مصر هستند که وزیر ورزش و جوانان باید از جماعت غیر ورزشی باشد!
پس حالا که دعوا بر سر نخواستن دکتر حمید سجادی است و مجلس هم ایشان را سه اخطاره نموده و از طرفی درون دولتی ها هم کمی تا قسمتی موافق این عزل و تغییر وزیر ورزش و جوانان هستند!
ای کاش جناب رئیس جمهور محترم اقدام به کشف استعداد درخشان مدیریتی نماید و برای مدتی سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را به دکتر محمد دادکان چهره مقبول و محبوب همه اهالی ورزش و پیشکسوتان ورزش که خود خروجی موفق فوتبال ملی و مدیریت ورزشی، دانشگاه و فدراسیون در زمان خود بوده است واگذار نماید.
اگر در مدت این انتصاب، مدیریت دکتر دادکان در مسیر ایده ال ها و نمودار صعودی و پیشرفت ورزش کلان کشور بود که ایشان را بدون دغدغه بعنوان وزیر پیشنهادی دولت جهت اخذ رٱی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی نمایند.
مطمنٱ اگر چنین شود رئیس جمهور منتخب مردم بعنوان کاشف مردمی ترین وزیر کابینه دولت سیزدهم در اذهان اهالی ورزش و پیشکسوتان ورزش ماندگار خواهد ماند با ارزیابی این پیشنهاد ورزشی و در صورت رفع ابهامات متداول در فضای سیاسیون برای انتخاب یک مدیر، اگر دکتر دادکان مجددٱ وارد فضای مدیریتی ورزش کشور شود مطمنٱ ورزش شاهد تحولات مثبتی خواهد شد و از طرفی دیگر خواسته مجلس دال بر حذف وزیر فعلی و خواسته اهالی ورزش نسبت به جذب دکتر دادکان بعنوان یک چهره کاربلد مردمی، تخصصی و ارزشی و ورزشی اجرائی خواهد شد و فضای ورزش و جوانان کشور از این بلاتکلیفی، تائید و تکذیب ها و شایعات فراوان رهائی می یابد.

نویسنده : سيد مهدي ابوس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.