شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15403
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 26 دی 1400 - 18:03 | 472 بازدید | ارسال توسط :

همراه اول عنوان «روابط‌عمومی هوشمند» ایران را از آن خود کرد

🔹با کسب بالاترین امتیاز، روابط‌عمومی همراه اول در هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، نشان ویژه «روابط‌عمومی هوشمند» را دریافت کرد و در بخش «ارتباطات رسانه‌ای» نیز به‌عنوان روابط‌عمومی برتر معرفی و تقدیر شد.   🔹عصر امروز یکشنبه ۲۶ دی‌ماه «هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی» و «هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران» با حضور جمعی […]

همراه اول عنوان «روابط‌عمومی هوشمند» ایران را از آن خود کرد

🔹با کسب بالاترین امتیاز، روابط‌عمومی همراه اول در هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، نشان ویژه «روابط‌عمومی هوشمند» را دریافت کرد و در بخش «ارتباطات رسانه‌ای» نیز به‌عنوان روابط‌عمومی برتر معرفی و تقدیر شد.

 

🔹عصر امروز یکشنبه ۲۶ دی‌ماه «هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی» و «هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران» با حضور جمعی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط‌عمومی ایران و تعدادی از اساتید بین‌المللی، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

 

🔹خانم تسوکو سوقی هارا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی(IPRA) در پیامی ویدئویی به این رویداد، ضمن استقبال از برگزاری این سمپوزیوم و موضوع آن اظهار کرد: نمی‌توانیم تأثیراتی که کووید۱۹ بر امر روابط‌عمومی داشته را نادیده بگیریم. این سمپوزیوم درصدد آن است تا بگوید روابط‌عمومی‌ها باید چه آمادگی‌هایی را برای مواجهه با پساکرونا کسب کنند.

 

http://mci.ir/-Z407PX

@mcinews

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.