شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35691
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 25 فروردین 1403 - 17:00 | 33 بازدید | ارسال توسط :
همزمان با عید بندگی و همبستگی انجام شد؛

میزبانی منطقه  ۱۵ از ۱۴ هزار نمازگزار در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)

🔸شهردار منطقه ۱۵ از خدمات رسانی به ۱۴ هزار نمازگزار همزمان با عید بندگی و همبستگی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) خبر داد. 🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، با حضور در پردیس فرهنگی هیات محبان امام […]

میزبانی منطقه  ۱۵ از ۱۴ هزار نمازگزار در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)

🔸شهردار منطقه ۱۵ از خدمات رسانی به ۱۴ هزار نمازگزار همزمان با عید بندگی و همبستگی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) خبر داد.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، با حضور در پردیس فرهنگی هیات محبان امام رضا(ع)گفت:  شهرداری منطقه ۱۵ با ۱۲ غرفه در سه بخش شامل بخش فرهنگی، استیج و موکب پذیرایی به بیش از ۱۴ هزار نمازگزار در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در خیابان مفتح خدمات ارائه کرد.

🔸به گفته او؛ پردیس فرهنگی، هنری، تفریحی و رسانه ای با اجرای ویژه برنامه هایی چون اجرای گروه های سرود، برگزاری مسابقات متنوع و … با محوریت خانواده ، نوجوانان و جوانان، برپایی موکب  فرهنگی شامل ۵ ایستگاه ورزش و تفریح، سلامت، بانوان، نوجوانان و کودکان، قرآنی و دینی و دیگر موضوعات مرتبط با حال و هوای عیدانه و خانواده از جمله این برنامه ها بود.

🔸شیری در ادامه برپایی چایخانه های محبان الرضا (ع)،  استقرار موکب های پذیرایی از نمازگزاران ، تهیه و توزیع غذای گرم بمنظور پذیرایی از نمازگزاران قبل و بعد از برگزاری نماز عید فطر را از سایر ویژه برنامه‌های موکب منطقه ۱۵ برشمرد.

🔸او در ادامه به اقامه نماز با شکوه عید فطر در محله خاور شهر منطقه ۱۵ اشاره کرد و گفت: علاوه بر مصلی خاور شهر؛ مساجد شاخص منطقه، سرای محلات، مزار مطهر شهدای گمنام، آستان مقدس امامزاده سیده ملک خاتون و اهل بن علی (ع) و همچنین معابر اصلی باب الرضای تهران با برگزاری نماز عید و جشن با عنوان “عید بندگی و همبستگی” میزبان شهروندان مومن و متعهد باب الرضای تهران شد.

🔸همچنین فضاسازی محیطی و آذین بندی و چراغانی معابر، مساجد و ساختمان های ستادی و سرای محلات در هفته منتهی به عید سعید فطر، برپایی مراسم نورافشانی در ساعت ۲۰ شب عید سعید فطر در میادین و معابر شاخص منطقه و پایانه خاوران از جمله برنامه های منطقه به مناسبت این عید باشکوه بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.