شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24441
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 22 فروردین 1402 - 14:07 | 60 بازدید | ارسال توسط :

لاله ها زینت بخش فضای سبز باب الرضای تهران شدند

🔹سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از کاشت ۱۲ هزار پیاز و گلدان لاله در« طرح بهاران خدمت» خبر داد و گفت: با شروع بهار و گرمی هوا این لاله ها در رنگهای مختلف زینت بخش فضای سبز منطقه شدند. 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به […]

لاله ها زینت بخش فضای سبز باب الرضای تهران شدند

🔹سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از کاشت ۱۲ هزار پیاز و گلدان لاله در« طرح بهاران خدمت» خبر داد و گفت: با شروع بهار و گرمی هوا این لاله ها در رنگهای مختلف زینت بخش فضای سبز منطقه شدند.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به اینکه کاشت پیاز گل لاله به منظور افزایش کیفیت فضای سبز، زیبایی منظر شهری و توسعه فضای سبز و ایجاد چشم انداز مطلوب انجام می شود افزود: به همین منظور پیاز لاله ها زمستان گذشته در میدان بسیج، بزرگراه امام رضا (ع) و حیاط شهرداری منطقه کاشته شد.

🔹او به دیگر اقدامات گل کاری در طرح بهاران خدمت در منطقه اشاره کرد و گفت: اجرای ۳۴۷۷ مترمربع فرش گل با گلهای بنفشه، شب بو و سایر گلهای فصلی در بزرگراه ها و فضاهای سبز منطقه از جمله این اقدامات بود.

🔹صدیقی اضافه کرد: کاشت ۱۴ مورد فلاورباکس های طبقاتی در نواحی ۲، ۳، ۴، ۵ و بوستان آزادگان، ۱۱ مورد المان گل کاری شده در بزرگراه امام رضا (ع)، بوستان آزادگان، بزرگراه آزادگان و …، کاشت بیش از ۱۷ هزار اصله نهال در معابر، بوستان ها و جنگل کاری ها و کاشت ۱۸۰۰ مترمربع گل شب بو نیز در این طرح انجام شد.

🔹سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان به تمهیدات انجام شده در ایمن سازی تجهیزات بوستان ها اشاره کرد و گفت: وسایل بازی کودکان، وسایل بدنسازی بزرگسالان، پایه چراغ و تابلو برق بوستانها ایمن سازی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.