شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13221
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 04 مرداد 1400 - 16:04 | 568 بازدید | ارسال توسط :

طرح ویژه نگهداشت شهر در تعطیلات ۶ روزه کرونایی در شمال تهران به اجرا درآمد

طرح ویژه نگهداشت شهر در شریان های بزرگراهی منطقه یک که در ایام غیر تعطیل دارای بار ترافیکی سنگین هستند، در تعطیلات ۶ روزه کرونایی در این منطقه به انجام رسیده و همچنان در حال اجرا است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، افشین خدامی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این […]

طرح ویژه نگهداشت شهر در تعطیلات ۶ روزه کرونایی در شمال تهران به اجرا درآمد

طرح ویژه نگهداشت شهر در شریان های بزرگراهی منطقه یک که در ایام غیر تعطیل دارای بار ترافیکی سنگین هستند، در تعطیلات ۶ روزه کرونایی در این منطقه به انجام رسیده و همچنان در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، افشین خدامی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه ضمن اعلام خبر فوق افزود: تعطیلات ۶ روزه کرونایی در شمال تهران این فرصت را فراهم آورد تا طی برنامه ریزی های صورت پذیرفته و زمان بندی از پیش تعیین شده، به همت کلیه ادارات خدمات شهری نواحی ده گانه شمال تهران، طرح ویژه نگهداشت شهر در معابر پرتردد و شریان های بزرگراهی منطقه که ترافیک سنگین آن ها در ایام عادی ارائه خدمات شهری را با مشکل مواجه می کرد، به اجرا در آید.

این مقام مسئول گفت: پاکسازی جداره های بزرگراهی، شست و شوی المان های ترافیکی، نرده ها، گاردریل ها و تابلوها و همچنین بهبود نگهداشت فضای سبز بزرگراهی و رفیوژها و همچنین احصا و بهبود وضعیت المان های زیباسازی از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح بوده است.

وی خاطرنشان شد: محورهای هدف در این طرح ویژه نگهداشت، بزرگراه های آیت الله صدر، ارتش، صیاد شیرازی، مدرس، چمران و بابایی بوده است که اقدامات یادشده در آن ها انجام شده و کماکان نیز در حال اجرا است.

#شهرداری_منطقه_یک
#شمیران_نگین_تهران
#خدمات_شهری
#منماسکمیزنم
@TEHRANmunicipality01

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.