شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34780
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 اسفند 1402 - 10:20 | 46 بازدید | ارسال توسط :

سپاه ملایر عنوان برتر را در جشنواره مالک اشتر استان همدان کسب کرد

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: آنچه که امروز به آن افتخار می‌کنیم، نشاط و بالندگی نیروها است که باعث کسب جایگاه برتر توسط سپاه ناحیه ملایر در جشنواره مالک اشتر استان همدان شد. سرهنگ علی اصغر فارسی در جلسه کارکنان سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه ناحیه ملایر در جشنواره مالک اشتر استان همدان […]

سپاه ملایر عنوان برتر را در جشنواره مالک اشتر استان همدان کسب کرد

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: آنچه که امروز به آن افتخار می‌کنیم، نشاط و بالندگی نیروها است که باعث کسب جایگاه برتر توسط سپاه ناحیه ملایر در جشنواره مالک اشتر استان همدان شد.

سرهنگ علی اصغر فارسی در جلسه کارکنان سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه ناحیه ملایر در جشنواره مالک اشتر استان همدان جایگاه برتر را کسب کرد، اظهار کرد: آنچه که امروز به آن افتخار می‌کنیم، نشاط و بالندگی نیروها است که باعث شد سپاه ناحیه ملایر در بین نواحی استان همدان به عنوان برتر انتخاب و تقدیر شود.

وی گفت: برتری سپاه ناحیه ملایر در استان، در واقع نتیجه همت و تلاش تمام پاسداران، بسیجیان، تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و سازمان و نهادهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ابراز کرد: جشنواره مالک اشتر با تدبیر مقام معظم رهبری در ارتباط با فرماندهی و تسلط مسئولان و زیرمجموعه‌ها نسبت به تشکیلات آنها پایه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: جشنواره مالک اشتر به عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی مقام معظم رهبری در رده‌های نظامی و انتظامی بوده که همه ساله بر اساس نتایج حاصله از انواع مأموریت‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود.

فارسی بیان کرد: احراز این رتبه برتر موجب ارتقا مراتب بیشتر معنوی، خدمتگزاری به مردم ولایتمدار شهرستان ملایر و حفظ روحیه جهادی و انقلابی در مجموعه سپاه ناحیه ملایر خواهد شد.

سپاه ملایر عنوان برتر را در جشنواره مالک اشتر استان همدان کسب کرد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.