شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21395
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 29 مرداد 1401 - 12:29 | 253 بازدید | ارسال توسط :

روانسازی و ایمن سازی تردد در منطقه ۱۵ با بهسازی تجهیزات ترافیکی

عملیات بهسازی و نصب تجهیزات ترافیکی معابر به منظور نگهداشت شهر، ایمن سازی و روان سازی تردد و ترافیک معابر منطقه ۱۵ طی چهار ماه نخست سال انجام شد.

روانسازی و ایمن سازی تردد در منطقه ۱۵ با بهسازی تجهیزات ترافیکی

به گزارش صدای چراغ امیدنیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: عملیات بهسازی و نصب تجهیزات ترافیکی معابر منطقه در راستای افزایش ایمنی، آراستگی و پیراستگی شهر از نظر امکانات ترافیکی، ساماندهی و استمرار خدمات حمل و نقلی انجام شد.
او در ادامه به تشریح این اقدامات پرداخت و افزود: ۴۸۵ عدد تابلوهای اخطاری، اسامی معابر و اماکن و انتظامی، ۳۳ متر مربع تابلوهای هدایت مسیر، ۳ هزار و ۹۵۰ مترگاردریل، ۸۵۵ متر نرده ایمنی، ۸ عدد چراغ راهنمایی و رانندگی، ۹۸ عدد مینی نیوجرسی و نیوجرسی تعمیر ، مرمت و بهسازی شد.
لواف زاده اضافه کرد: ۱۶۲ عدد بشکه ایمنی، ۳۸ عدد کاشین تانک، هزار و ۱۲۵ عدد استوانه ایمنی، ۱۷۶ عدد بشکه ایمنی، ۲۰ عدد جداکننده Uشکل و ۳۴ عدد سرسپری گاردری از سایر تجهیزات نصب شده در این مدت است.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه افزود: کارشناسانان معاونت و نواحی مستمر ضمن شناسایی نواقص و مشکلات ترافیکی احتمالی معابر، تجهیزات را بهسازی و نصب می کنند که امیدواریم تردد روان تر شهروندان و روان سازی ترافیک را شاهد باشیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.