شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35367
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 12 فروردین 1403 - 20:42 | 40 بازدید | ارسال توسط :

رقابت خودرو جدید شیائومی در بازار خودروهای برقی/ یک خودرو برقی اقتصادی جذاب

لی جون، بنیانگذار و مدیر عامل “شیائومی”، روز پنجشنبه از اولین خودروی الکتریکی این شرکت به نام ” SU7″ در پکن رونمایی کرد. تحلیلگران بر این باورند، عرضه رسمی اولین خودروی الکتریکی شیائومی، با تزریق رقابت و هیجانی تازه، بازار خودروهای برقی چین را داغ تر خواهد کرد. اظهارات یادشده پس از این بیان شد […]

رقابت خودرو جدید شیائومی در بازار خودروهای برقی/ یک خودرو برقی اقتصادی جذاب

لی جون، بنیانگذار و مدیر عامل “شیائومی”، روز پنجشنبه از اولین خودروی الکتریکی این شرکت به نام ” SU7″ در پکن رونمایی کرد.

تحلیلگران بر این باورند، عرضه رسمی اولین خودروی الکتریکی شیائومی، با تزریق رقابت و هیجانی تازه، بازار خودروهای برقی چین را داغ تر خواهد کرد.

اظهارات یادشده پس از این بیان شد که لی جون، مدیر عامل شیائومی، پنج شنبه شب بار دیگر بر جاه طلبی شرکتش برای ساخت خودروهایی مشابه خودروسازان جهانی مانند پورشه و تسلا تاکید کرد .او همچنین از این گفت که شیائومی به دنبال تبدیل شدن به یکی از پنج شرکت خودروساز برتر جهان در  زمینه خودروهای برقی است .

مدیرعامل شرکت شیائومی اعلام کرد که قیمت مدل‌های خودروی SU7 بین ۲۱۵ هزار و ۹۰۰ یوان (۲۹۸۷۴ دلار) تا ۲۹۹ هزار و ۹۰۰ یوان خواهد بود.

در همین باره رای لو، تحلیلگر خودرو مستقر در شانگهای پیش بینی کرد، ورود خودروی شیائومی رقابت بازار خودروهای متکی بر انرژی های جدید چین را تشدید خواهد کرد .براین مبنا از این پس خودروسازان سنتی، نوظهوران و شرکت های فناوری معتبر همه برای گسترش حضور خود با هم رقابت می کنند.

به گفته لو، برتری شیائومی در اینترنت اشیا یا اکوسیستم اینترنت اشیاء مجهز به هوش مصنوعی است که می تواند در این عرصه نسبت به رقبای خود به آن برتری دهد.

این شرکت مستقر در پکن امیدوار است که سیستم عامل به اشتراک گذاری SU7 با تلفن‌ها، لپ‌تاپ‌ها و سایر دستگاه‌هایش برای مشتریان فعلی جذاب باشد.

مدت کوتاهی پس از رونمایی ” SU7″، شیائومی اعلام کرد که در ۲۷ دقیقه اول بیش از ۵۰۰۰۰ سفارش دریافت کرده است.

انتظار می رود حجم تولید و فروش خودروهای انرژی نو در چین در سال ۲۰۲۴ به ۱۳ میلیون دستگاه برسد که نرخ رشد ۴۰ درصدی سالانه را نشان می‌دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.