شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35518
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 19 فروردین 1403 - 22:44 | 55 بازدید | ارسال توسط :
رییس شورای اسلامی شهر کرج:

رسیدگی به محلات در اولویت کاری مدیران قرار بگیرد

رییس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد که با توجه به ردیف های بودجه ای که در بودجه شهرداری توسط شورای شهر به تصویب رسیده است، وضعیت رسیدگی به محلات در اولویت مدیران قرار بگیرد.
رسیدگی به محلات در اولویت کاری مدیران قرار بگیرد

به گزارش پایگاه خبری صدای چراغ امید نیوز، مسعود محمدی در جلسه شورای اداری شهرداری کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران و معاونان شهری و روسای سازمان های شهرداری در مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد برگزار شد، اظهار داشت: شروع سال جدید با رشادت بزرگ مردان در مرزها و خارج از آن آغاز شد تا مردم در جای جای کشور در امنیت و آرامش به سر ببرند؛ بنده ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر، شهادت سرداران را تبریک و تسلیت عرض می کنم.
رییس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: از اعضای شورای شهر بابت سیاستگذاری در سالیان گذشته و همچنین جهت تصویب بودجه و آبادانی شهر برای سال ۱۴۰۳ تقدیر و تشکر می کنم. در این راستا از شهردار، مدیران شهری، کارشناسان، کارمندان، سبزبانان و پاکبانان که در سال گذشته زحمت کشیدند تا اتفاقات خوب رقم بخورد، تقدیر می کنم.
محمدی به کارنامه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: امسال سال آخر مدیریت دوره ششم است؛ موفقیت دوره ششم موفقیت شورای شهر در کنار همه مدیران مدیریت شهری است و بر این اساس باید تلاش شود تا جذب درآمد تعیین شده محقق شود.
وی در ادامه افزود: پروژه های خوبی در سطح شهر شروع شده است؛ از جمله تقاطعاتی در سطح شهر و پروژه هایی همچون خط ویژه اتوبوس تندرو، بزرگراه شمالی و مترو که ان شالله هر چه سریع تر به سرانجام برسد.
رییس شورای اسلامی شهر کرج، درآمد و جذب ۱۰۸ درصدی آن را نشان از تلاش همه مدیران شهرداری عنوان و تصریح کرد: ردیف های بودجه ای که برای ساماندهی محله ها به تصویب شورای شهر رسید، توسط مدیران مناطق رسیدگی و اقدام شود؛ کارنامه موفق مجموعه مدیریت شهری مختص یک مجموعه نیست و شامل تلاش همه مدیران شهری است.
محمدی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود شهردار از آن دسته از مدیران شهری و کارکنان که در جذب مضاعف درآمد تلاش کرده اند، قدردانی کند و آنها را مورد تشویق قرار دهد تا باعث ایجاد انگیزه در سایر مدیران شود.
وی جذب بودجه در تبصره ۶ قانون بودجه کلانشهر کرج نسبت به سایر کلانشهرها را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: با توجه به آمار سایر کلانشهرها، کرج در جذب تبصره ۶ شهرداری موفق عمل کرده که باعث تعجب سایر کلانشهرها بود که نشان از تلاش همه مدیران دارد. ان شالله با تلاش مضاعف، در سال جاری بحث جذب درآمد و افزایش آن چند برابر شود.
محمدی اذعان کرد: در ابتدای شروع دوره ششم شورای شهر، بودجه ۴/۴۰۰ میلیارد تومانی را تحویل گرفتیم و امسال بودجه را به رقمی بالغ بر ۲۱ میلیارد رساندیم که برازنده کرج است. البته در مقایسه با سایر کلانشهرها عقب هستیم و باید تلاش کنیم که در جذب درآمد، به موفقیت بالاتری برسیم.
رییس شورای اسلامی شهر کرج در پایان از همه مدیران شهری درخواست کرد تا اولویت خود را در رسیدگی به امور شهر و شهروندان قرار داده و به درخواست مردم هر چه سریع تر پاسخگو باشند.
خبرنگار: مسیحا اقتداریان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.