شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34136
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 01 اسفند 1402 - 20:02 | 94 بازدید | ارسال توسط :
دبیر شورای سیاستگذاری استان زنجان:

رسانه ها با ایجاد فضای امید مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند

‍ عزت الله مظفری_ دبیر و عضو شورای سیاستگذاری استان زنجان در ستاد انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای عالی جوانان انقلاب در جمع جوانان گفت: رسانه ها با ایجاد فضای امید و نشاط مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند. عزت الله مظفری گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات […]

رسانه ها با ایجاد فضای امید مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند

‍ عزت الله مظفری_ دبیر و عضو شورای سیاستگذاری استان زنجان در ستاد انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای عالی جوانان انقلاب در جمع جوانان گفت: رسانه ها با ایجاد فضای امید و نشاط مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

عزت الله مظفری گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در فضای امید و نشاط ایجاد می شود و رسانه ها با انعکاس دستاوردها و عملکرد نظام می توانند این فضا را تقویت کنند و بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

دبیر و عضو شورای سیاستگذاری استان زنجان در ستاد انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در شورای عالی جوانان انقلاب گفت: قطعا در فضای تخریب و اتهام زنی انگیزه مردم برای مشارکت حداکثری کاهش خواهد یافت و این کاهش مشارکت به ضرر نیروهای دلسوز و وفادار به نظام تمام  می شود که البته امروز در سطح کشور و استان زنجان شاهد یک همدلی و همفکری برای برگزاری یک انتخابات پر شور هستیم.

عزت الله مظفری  تصریح کرد: در شرایطی که رسانه های  معاند به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم برای کاهش مشارکت در انتخابات هستند انتظار می رود رسانه ها و مطبوعات برای تقویت بنیان نظام و بسترسازی حضور حداکثری گام بردارند که البته تا به امروز همین طور بوده است.

دبیر و عضو شورای سیاستگذاری استان زنجان در ستاد انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در شورای عالی جوانان انقلاب، همدلی، اتحاد و روشنگری را از عوامل مشارکت حداکثری در انتخابات برشمرد و تصریح کرد: نقش رسانه ها و فضای مجازی در روشنگری و هدایت افکار عمومی در  موضوعاتی  مانند انتخابات بر کسی پوشیده نیست و امروز تک تک ما وظیفه داریم ؛فقط به فرمایشات رهبری عمل کنیم.

مظفری در عین حال با تقدیر از ؛برگزار کنندگان انتخابات گفت: از طرفی مهم‌ترین وظیفه مسئولان، امانت‌داری، سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم است که در ۱۱ اسفندماه مردم بزرگوار ایران اسلامی و استان همیشه در صحنه ی زنجان با حضور پرشور خودشان برای همیشه نظام و انقلاب را بیمه خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور نسل جدید انقلاب در انتخابات پیش رو، بر تشویق رأی اولی‌ها برای حضور در انتخابات تاکید کرد و افزود: مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی، پشتوانه محکمی برای اقتدار، امنیت و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.که به گفته رئیس ستاد انتخابات استان زنجان حدود ۳۹ هزار رای اولی ها  در استان به امید خدا در پای صندوق های رای می توانند؛حاضر شوند.

دبیر و عضو شورای سیاستگذاری استان زنجان در ستاد انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در شورای عالی جوانان انقلاب ؛ خاطرنشان کرد: امروز به جوان های پاک و ولایت مدار ؛کشورمان افتخار می کنیم و باید خدمت گزاران مردم در حوزه های مختلف قدردان این سرمایه های کشور باشند.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور مردم در صحنه های مختلف کشور ؛اظهار امیدواری کرد: ۱۱ اسفندماه شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.