شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34197
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول, سیاسی تاریخ انتشار : 05 اسفند 1402 - 0:24 | 78 بازدید | ارسال توسط :
عضو تشخیص مصلحت نظام:

رای مردم، قوت نظام و سربلندی ایران است

عضو تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه این نظام، انقلاب و کشور متکی بر دوش مردم است، اعلام کرد: بقا و دوام این نظام به حضور مردم است، علت موجده و مبقیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مردم هستند. به گزارش صدای چراغ امید نیوز، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در جشن بزرگ […]

رای مردم، قوت نظام و سربلندی ایران است

عضو تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه این نظام، انقلاب و کشور متکی بر دوش مردم است، اعلام کرد: بقا و دوام این نظام به حضور مردم است، علت موجده و مبقیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مردم هستند.

به گزارش صدای چراغ امید نیوز، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در جشن بزرگ نیمه شعبان با بیان اینکه اگر خدای نکرده مردم یک روز در صحنه نباشند فاتحه نظام و جمهوری اسلامی خوانده است، اظهار کرد: بنابراین انتخابات و حضور در صحنه، آمدن پای صندوق ها و رای دادن برای مجلس و خبرگان دقیقا در راستای حفظ این کشور است.

به گفته او؛ مردم ما با حضور در میدان و رهبر معظم انقلاب با هدایت هایشان، ابتکاراتشان و رهنمودهایشان جلوی تاثیرگذاری بیگانگان را گرفتند.
عضو تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امروز بیگانگان می گویند مردم در انتخابات شرکت نکنند، عنوان کرد: این امر چه فایده ای دارد، حضور ملت در پای صندوق های رای اعمال اراده و حق است چرا که با حمایت، قیام و به میدان آمدن مردم عدالت بوجود می آید.

حجت الاسلام مصباحی مقدم تاکید کرد: امروز یکی از گمشده های ما مسئله عدالت است و باید این فاصله را به سرعت کم کنیم.

او با اشاره به اینکه خبرگان، رهبری نظام را تعیین می کنند و مشروعیت این نظام الهی و مردمی است یعنی هردو بُعد مشروعیت را دارا است، عنوان کرد: اصل ولایت فقیه گرچه الهی است اما تحقق آن نیازمند حضور جدی و اساسی مردم و مقاومت است.

عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ما در این ۴۵ سال مقاومت کرده، شهید، جانباز و آزاده داده است، درود بر این ملتی که با دادن شهید انقلاب کرده و آن را حفظ و مقاومت می کنند، اضافه کرد: ملت ما در مقابل توطئه های دشمن صبوری کرده و امروز به جایگاهی رسیده که در سطح منطقه و جهان تاثیرگذار است و باید این تاثیر پذیری را استمرار بخشید که این امر بسته به حضور مردم است.

حجت الاسلام مصباحی مقدم با تاکید بر اینکه رای مردم، قوت نظام و سربلندی ایران است، خاطرنشان کرد: مردم با دعوت از دوستان، بستگان، نسل جوان، رای اولی ها و اشتراک گذاری در فضای مجازی برای رای دادن در روز ۱۱ اسفندماه و آمدن به پای صندوق های رای، با آرای بالا پشتوانه نظام را داشته باشید. هر چه رای بیشتر باشد دشمن مایوس تر و توطئه ها کمتر می شود و مسئولان احساس قدرت و قوت بیشتری می کنند.

او با بیان اینکه در زمان پیامبر هیچ کار مهمی بدون اعلام رضایت، همراهی و وفاداری مردم اتفاق نمی افتاد و این کار با بیعت مردم انجام می شد، عنوان کرد: بیعت در گذشته همان رای امروز است. امروز با توجه به کثرت جمعیت امکان بیعت با رهبری و مسئولان نیست.

عضو تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: جمهوری اسلامی که امروز داریم، در ذات اسلام است و این جمهوریت بر گرفته از جمهوریت غربی نیست.
حجت الاسلام مصباحی مقدم با بیان اینکه از نظر تاریخی، رشد و توسعه اسلام متکی بر مردم پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: اگر نبودند افراد وفادار به پیامبر، هرگز اسلام رشد نمی کرد. تکلیف امام علی (ع) نیز برای اداره حکومت جامعه خواست مردم بود.

او با اشاره به سخنان هنرمندان مبنی بر رعایت حق مردم، تصریح کرد: رعایت حق مردم در ذات، جان و باور ما است تا مردم نباشند جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی نیست. چرا که مردم به میدان آمدند و انقلاب اسلامی ایجاد شد و نیز خود مردم هستند که باید این انقلاب را حفظ کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.