شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 33887
  پرینتخانه » اجتماعی, اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 24 بهمن 1402 - 11:17 | 63 بازدید | ارسال توسط :

راه‌اندازی مرکز نوآوری پژوهشگاه مواد و انرژی

رییس پژوهشگاه مواد و انرژی در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از راه‌اندازی مرکز نوآوری در این پژوهشگاه خبر داد. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، دکتر حمید امیدوار رییس پژوهشگاه مواد و انرژی با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز نوآوری پژوهشگاه مواد و انرژی در راستای فراهم […]

راه‌اندازی مرکز نوآوری پژوهشگاه مواد و انرژی

رییس پژوهشگاه مواد و انرژی در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از راه‌اندازی مرکز نوآوری در این پژوهشگاه خبر داد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، دکتر حمید امیدوار رییس پژوهشگاه مواد و انرژی با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز نوآوری پژوهشگاه مواد و انرژی در راستای فراهم آوردن زمینه رشد و توسعه مهارت فنی و کسب و کار افراد و تیم‌های دارای ایده، هسته‌های فناور و شرکت نوپا به ساخت نمونه اولیه و نیمه صنعتی، توسعه محصولات(کالا و خدمات) جدید، همچنین رشد و توسعه بازار برای محصولات فناورانه و دانش‌بنیان تاسیس شده است.

وی افزود: پژوهشگاه مواد و انرژی در نظر دارد زیست بوم نوآوری و فناوری و بازیگران اصلی این زیست بوم را در پژوهشگاه ایجاد و توسعه دهد.

امیدوار خاطرنشان کرد: در این راستا، ایجاد مرکز نوآوری، مرکز توسعه قراردادی، مرکز رشد، برج فناوری و پردیس تخصصی مواد و انرژی پارک علم و فناوری البرز در واقع تکمیل کننده این زنجیره ارزشی است.

رییس پژوهشگاه مواد و انرژی تصریح کرد: این پژوهشگاه با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، منتورهای تخصصی و تیم‌های حرفه ای کسب و کار، از استقرار مراکز نوآوری سازمان‌ها، شرکت‌ها و هسته‌های فناور در این پژوهشگاه استقبال نموده و آماده اراِئه انواع خدمات حوزه کسب و کار به این تیم‌ها و هسته‌های فناور است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.