شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25131
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1402 - 11:46 | 90 بازدید | ارسال توسط :

دیدار نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با خانواده شهید مهدی بابائیان در منطقه ۱۵

🔷نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران به همراه  شهردار منطقه ۱۵ ؛ با هدف تکریم خانواده معظم شهدا، در منزل شهید مهدی بابائیان حضور یافت و با خانواده این شهید معظم دیدار کردند. 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، جعفر شربیانی با اشاره به توفیق حضور در منزل شهید معزز […]

دیدار نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با خانواده شهید مهدی بابائیان در منطقه ۱۵

🔷نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران به همراه  شهردار منطقه ۱۵ ؛ با هدف تکریم خانواده معظم شهدا، در منزل شهید مهدی بابائیان حضور یافت و با خانواده این شهید معظم دیدار کردند.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، جعفر شربیانی با اشاره به توفیق حضور در منزل شهید معزز گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا برکاتی دارد که از جمله آن با ذکر خاطره، صحبت و وصایای شهدای گرانقدر یاد این عزیزان گرامی داشته  می شود.
او در ادامه به جمله معروف حاج قاسم سلیمانی که فرمودند «اول باید شهید بود تا شهید شد» اشاره کرد و افزود:  این فرمایش در سیره شهدا کاملا لمس می شود، کسی نمی تواند یک شبه شهید شود و برای من و امسال من که تلاش داریم در مسیر آرمان شهدا و انقلاب اسلامی باشیم، درس است. امیدوارم در هر حوزه ای که خدمت می کنیم چه تعلیم، چه تربیت و چه اجرا … به این مهم نایل شویم.

🔹شربیانی به نکته دیگر از حضور در منزل خانواده شهید اشاره کرد و گفت: این دیدارها سنت حسنه ای است که به جهت استفاده از این موقعیت ها انجام می شود و امیدوارم با دعای خیر پدر و مادر شهدای معظم، خدمت گذار خوبی برای  مردم باشیم.
او افزود: فرزند شهید شما با ۱۷ سال سن جان خود را برای اسلام و میهن فدا کرده که ما باید با عملکرد درست به شهدا ادای دین کنیم و دلیل دیدار ما با خانواده شهدا دعای خیر آنهاست که عاقبت به خیر شویم و شرمنده امام و رهبری و شهدا نباشیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

🔹گفتنی است؛ شهید مهدی بابائیان در عملیات کربلای ۵ و در سال ۱۳۶۵  به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در قطعه ۲۹ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.