شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23784
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول, فرهنگی تاریخ انتشار : 15 اسفند 1401 - 20:19 | 79 بازدید | ارسال توسط :

دکتر غلامحسین میرزاصالح درگذشت

غلامحسین میرزاصالح، پژوهشگر و مترجم نامدار و نوه میرزاصالح شیرازی ( از نخستین دانش‌آموختگان ایرانی در اروپا و ناشر روزنامه کاغذ اخبار، نخستین روزنامه ایران)، یک‌شنبه ۱۴ اسفند درگذشت. نشریه دوره‌ای (به انگلیسی: ⁦periodical publication⁩) به اثری گفته می‌شود که به‌طور دوره‌ای و منظم نسخهٔ جدیدی از آن منتشر می‌شود یا منتشر شده باشد. مثال […]

دکتر غلامحسین میرزاصالح درگذشت

غلامحسین میرزاصالح، پژوهشگر و مترجم نامدار و نوه میرزاصالح شیرازی ( از نخستین دانش‌آموختگان ایرانی در اروپا و ناشر روزنامه کاغذ اخبار، نخستین روزنامه ایران)، یک‌شنبه ۱۴ اسفند درگذشت.

نشریه دوره‌ای (به انگلیسی: ⁦periodical publication⁩) به اثری گفته می‌شود که به‌طور دوره‌ای و منظم نسخهٔ جدیدی از آن منتشر می‌شود یا منتشر شده باشد. مثال سادهٔ آن نشریات، روزنامه‌ها، و مجله‌ها هستند. روزنامه‌ها معمولاً روزانه و مجله‌ها هفتگی یا ماهیانه یا فصلی (هر فصل یا هر دو فصل یک شماره) منتشر می‌شوند.[۱] نشریه های دوره ای در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، ورزش، صنعت، اجتماعی، هنر، فرهنگی و … منتشر می شود.

پایگاههای خبری صدای چراغ روشن و صدای چراغ و صدای چراغ امید نیوز در گذشت این پژوهشگر را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه فرهنگی کشور تسلیت می گوید.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.