شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24988
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1402 - 19:30 | 51 بازدید | ارسال توسط :

حضور همراه اول در نمایشگاه کتاب با ترکیبی از شرکت‌های خلاق و دیجیتال

🔹همراه اول در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با شعار «آینده خواندنی‌ است» برگزار می‌شود، از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ میزبان تمامی بازدیدکنندگان در مصلی تهران است. 🔹همراه اول به‌عنوان لوکوموتیو مسیر حرکتی ایران دیجیتال در این رویداد ضمن ارائه سیمکارت نوجوان با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی، «خانواده دُرسا» به‌عنوان مجموعه‌ دارنده […]

حضور همراه اول در نمایشگاه کتاب با ترکیبی از شرکت‌های خلاق و دیجیتال

🔹همراه اول در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با شعار «آینده خواندنی‌ است» برگزار می‌شود، از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ میزبان تمامی بازدیدکنندگان در مصلی تهران است.

🔹همراه اول به‌عنوان لوکوموتیو مسیر حرکتی ایران دیجیتال در این رویداد ضمن ارائه سیمکارت نوجوان با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی، «خانواده دُرسا» به‌عنوان مجموعه‌ دارنده راهکاری جامع در زمینه حفظ و حراست از کودکان در فضای مجازی و همچنین «زیست بوم انارستان» را نیز به همراه دارد.

🔹گروه «شاد» و همچنین تعدادی از شرکت‌های استارتاپی موجود در سبد حمایتی شرکت حرکت اول نظیر آچاره، نت‌باکس و دیدیمون نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

🔹سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی تهران برگزار می‌شود و از ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان بازدیدکنندگان است.

http://mci.ir/-7CT8FL

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.