شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35431
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 15 فروردین 1403 - 15:23 | 40 بازدید | ارسال توسط :

تغییر چهره شهر با  اجرای طرح مراقبت اجتماعی محلات در منطقه ۱۵

🔸نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه ۱۵ ، در سال جدید به منظور برنامه ریزی برای اجرای طرح مراقبت اجتماعی در محلات منطقه ۱۵ برگزار شد. 🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری در جلسه قرارگاه  اجتماعی با اشاره به تاکیدات شهردار محترم تهران و اهمیت طرح مراقبت اجتماعی محلات گفت: این طرح در […]

تغییر چهره شهر با  اجرای طرح مراقبت اجتماعی محلات در منطقه ۱۵

🔸نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه ۱۵ ، در سال جدید به منظور برنامه ریزی برای اجرای طرح مراقبت اجتماعی در محلات منطقه ۱۵ برگزار شد.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری در جلسه قرارگاه  اجتماعی با اشاره به تاکیدات شهردار محترم تهران و اهمیت طرح مراقبت اجتماعی محلات گفت: این طرح در راستای ساماندهی آسیب های اجتماعی شامل ساماندهی معتادان متجاهر ،کودکان کار، خیابان و متکدیان، در نواحی هفتگانه با جدیت طی سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

🔸او با اشاره به اینکه وضعیت آسیب‌های اجتماعی در سطح منطقه در یک سال اخیر با تداوم و استمرار طرح های متعدد اجتماعی و نیز هماهنگی بین بخشی با دستگاه های ذیربط  بهبود یافته است، اظهار امیدواری کرد: طی ۲ هفته آتی با اجرای همه جانبه این طرح در سطح محلات چهره شهر تغییر و شاهد ارتقای رضایت‌مندی شهروندان باشیم.

🔸شیری در این نشست بر هماهنگی و برنامه ریزی حوزه‌ها مربوطه تاکید کرد و افزود: شناسایی کلونی‌ها، پیگیری مداوم و روزانه اجرای این طرح، همچنین بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل های موجود را در دستور کار قرار دهید.

🔸نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه ۱۵ در سال جدید به منظور برنامه ریزی برای اجرای طرح مراقبت اجتماعی محلات  با حضور شهردار منطقه ، معاونان خدمات شهری و محیط زیست، امور اجتماعی و فرهنگی ، رئیس اداره بازرسی، شهرداران نواحی و مدیران مربوطه برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.