شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24400
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 20 فروردین 1402 - 14:59 | 53 بازدید | ارسال توسط :

بازدید ۳۰ هزار نفر از خانه‌های تاریخی سازمان زیباسازی

✅به گفته رضا صیادی همزمان با ایام نوروز بیش از ۳۰ هزار نفر از شهروندان و گردشگران نوروزی از خانه‌های تاریخی سازمان زیباسازی بازدید کرده‌اند. 🔶به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه گردشگری شهری یکی از اولویت‌های فرهنگی مدیریت شهری است که در همین راستا توجه به […]

بازدید ۳۰ هزار نفر از خانه‌های تاریخی سازمان زیباسازی

✅به گفته رضا صیادی همزمان با ایام نوروز بیش از ۳۰ هزار نفر از شهروندان و گردشگران نوروزی از خانه‌های تاریخی سازمان زیباسازی بازدید کرده‌اند.

🔶به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه گردشگری شهری یکی از اولویت‌های فرهنگی مدیریت شهری است که در همین راستا توجه به خانه‌های تاریخی و نقاط شاخص هویتی  پایتخت در برنامه‌های گردشگری شهرداری تهران مورد تاکید قرار گرفته است به همین منظور خانه طهران، نگارخانه برگ، خانه مینایی و خانه خوشنویسی توسط این سازمان آماده پذیرایی از مردم در ایام نوروز و ماه رمضان شد.

🔸صیادی با اشاره به استقبال شهروندان و گردشگران نوروزی خاطر نشان کرد: در طول دو هفته ابتدایی سال بیش از سی هزار نفر از خانه‌های تاریخی سازمان بازدید کرده‌اند و از برنامه‌های فرهنگی، گردشگری و مناسبتی آن استفاده کرده‌اند.
متن کامل را در لینک زیر بخوانید👇🏻
yun.ir/629gdf

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.