شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 18594
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 24 خرداد 1401 - 17:50 | 140 بازدید | ارسال توسط :

 انتخاب آقای عبدالملکی از همان ابتدا اشتباه بود

موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: 🔹انتخاب آقای عبدالملکی از همان ابتدا اشتباه بود. وزارت رفاه با ۷۰ درصد مردم ارتباط مستقیم و غیر مستقیم دارد. از همان ابتدا هشدار لازم را دادم. در مجلس هم طی طرح سوال خدا را گواه گرفتم جز خیر و صلاح دولت آقای رییسی نمی خواهم. اما به هشدارها توجه نشد.

 انتخاب آقای عبدالملکی از همان ابتدا اشتباه بود

🔹اکنون با صرف هزینه فراوان، همان نتیجه ای حاصل شد که پیش بینی کردیم. ای کاش این همه هزینه پرداخت نمیشد. بر اثر تصمیات شتابزده، غیر کارشناسی و بدور از آینده نگری در وزارت رفاه ، سیلی از بازنشستگان راهی کف خیابان شده و احترام و مقام و منزلتشان آسیب دیده است.
🔹برای نخستین بار، بر اثر ندانم کاری و رفاقت بازی آقای وزیر مستعفی، کارکنان یک وزارتخانه دست به تجمع زده و نسبت به سوء مدیریت و کاهش سطح رفاه و حقوق و مزایای کارکنان معترض شدند. به نام جوانگرایی ، گماشته پروری و به جای انقلابی گری ، جاه طلبی در وزارتخانه حاکم شد .
🔹خودترمیمی دیرهنگام توسط دولت، قابل ستایش بود. عملکردناصواب و خرابکاریهای ممتد عبدالملکی اقتضا میکند تاوزیری مجرب،هوشمند و صالح انتخاب شود. روشنگریهای اینجانب صرفا برمبنای ادای تکلیف و اتخاذ چاره بود. مرخص کردن شبانه منشی ها و تشریفات وزیرسابق قابل تامل و پرسش برانگیز است.

واکنش رسانه منتسب به احمدی‌نژاد به استعفای حجت عبدالملکی

کانال تلگرامی «دولت بهار» وابسته به احمدی‌نژاد نوشت:
🔹فارغ از ویژگی‌های فردی، خطا‌های مدیریتی و کم تجربگی وزیر مستعفی، آنچه کار عبدالملکی را به استعفای زودهنگام رساند، سیاست‌های غلط و بی‌برنامگی دولت رییسی و پدرخواندگان دولت مدعی انقلابی‌گری بود.

به نظرم ۲ الی ۳ وزیر دیگر دولت پیشگام شوند و استعفا دهند

روح الامینی نماینده مجلس:
🔹به نظرم ۲ الی ۳ وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری کنند انرژی دولت و مجلس صرف مسائل اصلی مردم از جمله معیشت شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.