شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 22350
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 19 شهریور 1401 - 13:55 | 82 بازدید | ارسال توسط :

افزایش ایمنی معابر و تسهیل تردد با اجرای ۱۱ اصلاح هندسی در منطقه ۱۵

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ گفت: ۱۱ اصلاح هندسی در منطقه ۱۵ با هدف افزایش ایمنی معابر و تسهیل تردد طی ده ماه گذشته انجام شد.

افزایش ایمنی معابر و تسهیل تردد با اجرای ۱۱ اصلاح هندسی در منطقه ۱۵

به گزارش صدای چراغ امیدنیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵، مسعود لواف زاده گفت: عملیات اصلاح هندسی در راستای افزایش ایمنی و کاهش تعداد تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز و تسهیل تردد در معابر پردتردد شامل خیابان غلامیان تقاطع عابدینی، خیابان اعظم نظامی ، بلوار شاهد، خیابان خاکسار، کوهسار، گلها، طاهری، راستی اجرا درآمد.

او افزود: در قالب پروژه های کوچک مقیاس نیز رفیوژ میانی خیابان قائم(عج)، رفیوژ میانی خیابان مالی و رفیوژ میانی خیابان کوهسار در ناحیه شش احداث شد.

لواف زاده گفت: در راستای توسعه مسیرهای ویژه دوچرخه سواری با هدف ارتقای فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان، حفظ محیط زیست وکاهش آلودگی و ترافیک طی ده ماه گذشته نیز ۲ هزار و ۹۰۰ متر طول مسیر دوچرخه سواری در منطقه ۱۵ احداث شد.

او به سایر اقدامات این معاونت طی این مدت اشاره کرد و گفت: معبر سازی و همسطح سازی بوستان ولیعصر(عج) ناحیه یک، همسطح سازی و ایجاد رمپ معلولین پل های بلوار ابوذر، همسطح سازی تقاطعات میدان جمهوری- خیابان خواجوی کرمانی و معبرسازی خیابان گلها و راستی از جمله آن است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه به احداث پهلوگاه ها اشاره کرد و گفت: در این راستا پهلوگاه امام علی (ع) شمال به جنوب زیرپل بعثت، امام علی (ع) شمال به جنوب بعد از ایستگاه توسکاه، بزرگراه امام رضا (ع)غرب به شرق روبروی کمپ افاغنه و بزرگراه امام رضا (ع) شرق به غرب قبل از پل بسیج احداث شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.