شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 31351
  پرینتخانه » استانها, اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 06 آذر 1402 - 10:56 | 51 بازدید | ارسال توسط :

استقرار دستگاه فوق پیشرفته درمان سرطان برای اولین بار در کشور

🟣برای اولین بار در کشور دستگاه فوق پیشرفته درمان سرطان در البرز استقرار یافت. 🔹به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه دستگاه فوق پیشرفته گامانایف برای درمان انواع سرطان در مرکز درمان سرطان بیمارستان امام علی (ع) البرز استقرار یافت. 🔹 دکتر صیادی […]

استقرار دستگاه فوق پیشرفته درمان سرطان برای اولین بار در کشور

🟣برای اولین بار در کشور دستگاه فوق پیشرفته درمان سرطان در البرز استقرار یافت.

🔹به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه دستگاه فوق پیشرفته گامانایف برای درمان انواع سرطان در مرکز درمان سرطان بیمارستان امام علی (ع) البرز استقرار یافت.

🔹 دکتر صیادی افزود : این مرکز با اعتباری در حدود  ۹۰ میلیارد تومان با همکاری بخش خصوصی و دانشگاه ساخته  شده است و تا به این لحظه دو دستگاه شتاب دهنده و دستگاه گامانایف در مرکز درمان سرطان استان استقرار یافته است و به زودی با مستقر شدن نیروی انسانی این مرکز فعالیت خود را آغاز می کند.

🔹وی خاطر نشان کرد : دستگاه گامانایف با استفاده از پرتو گاما  بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش می تواند انواع سرطان ها را درمان کند.

🔹رییس دانشگاه تصریح کرد : هزینه درمان این روش  در خارج از کشور ده ها برابر می باشد ولی این مرکز با تعرفه دولتی فعالیت خواهد کرد. این دستگاه تحولی عظیم در بخش سلامت استان البرز و کشور است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.