شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درباره ما
  پرینت تاریخ انتشار : 05 بهمن 1399 - 14:07 | 2244 بازدید | ارسال توسط :

پایگاه خبری صدای چراغ امیدنیوز:

شعار همیشگی ما؛ «چراغ امید روشن است»

رسانه غیر بر خط چراغ امید با نامی دیگر (اقساط ایرانیان) و بصورت مکتوب پروانه انتشار خود را در زمینه اجتماعی، اقتصادی در هفدهم تیرماه ۱۳۹۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد که به دلیل مشکلات اقتصادی نتوانست این نشریه را منتشر کند.

چندی بعد به دلیل روی آوردن مخاطبان به رسانه های الکترونیکی و مجازی امتیاز نشریه از مکتوب به الکترونیکی و همچنین نام نشریه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به نام چراغ امید تغییر کرد.

ماهنامه الکترونیکی چراغ امید از دی ماه ۱۳۹۹ آغاز بکار کرد. سه شماره مجله یک، دو و سه به صورت الکترونیکی با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی علی شاملو محمودی و سردبیری حمیده عبدالهی منتشر شد.

همچنین سایت خبری چراغ امید در پانزدهم بهمن ماه و در روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و مادر به احترام مقام شامخ مادر آغاز بکار کرد.

این رسانه مجوز رسمی خود را با نام «پایگاه خبری صدای چراغ امید نیوز» در زمینه اجتماعی، اقتصادی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زبان فارسی و با صاحب امتیاز و مدیر مسئولی علی شاملو محمودی در تاریخ دوم اسفند ماه ۱۴۰۰ دریافت کرد.

سردبیر و جانشین مدیر مسئول این پایگاه خبری «المیرا اکرمی» و اعضای شورای سیاست‌گذاری و دیگر مدیران این پایگاه خبری به شرح ذیل می باشند:

مدیر روابط عمومی: شکوفه کشوری

مدیر فنی و بازرگانی: محمدعلی آذربرزین

 

پایگاه خبری صدای چراغ امید نیوز با بهره گیری از سرمایه اندیشه، صداقت و با تکیه بر توان، خلاقیت، نو آوری جوانان، نوجوانان به عرصه اطلاع رسانی گام نهاد.

رسالت اصلی این پایگاه خبری، توسعه فضای رسانه ای کشور و ارتقای آگاهی های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ، هنری و صنفی، حوزه شهری ( محله ای)، توجه به کار آفرینان، مخترعان، مکتشفان، نوجوانان، مسائل خانواده، کودک، روان شناسی، حقوقی، حوادث، حوزه ادیان و مذاهب، شورایاری ها و انجمن های محلی با نگاهی نو به نسل جوان و نوجوان و شکل گیری حلقه واسط بین مسئولان، نخبگان و مردم است‌.

امید داریم با استعانت از خداوند متعال و با یاری فعالان در عرصه رسانه کشور و افرادی که دستی در قلم دارند و با همیاری مخاطبان در جهت اهداف فوق گام برداریم و در راستای شعار «چراغ امید روشن است» هر روز گامی به جلو برداریم.

 

 

 

.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای درباره ما بسته هستند
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.