شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34857
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 24 اسفند 1402 - 1:10 | 29 بازدید | ارسال توسط :
سخنگوی شورای شهر اسلامی کرج:

میزان دریافت سهم سرانه شهرداری از اراضی مزروعی تعیین تکلیف شد

سخنگوی شورای شهر اسلامی کرج در پایان جلسه ۱۵۹ رسمی شورا که صبح دوشنبه بیست و یکم اسفند برگزار شد، گفت: میزان سهم سرانه از املاک دارای رای مزروعی در راستای ماده ۱۴۷ و ۱۴۸ قانون ثبت و قانون تعیین تکلیف املاک در جلسه شورا تعیین تکلیف شد. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید […]

میزان دریافت سهم سرانه شهرداری از اراضی مزروعی تعیین تکلیف شد

سخنگوی شورای شهر اسلامی کرج در پایان جلسه ۱۵۹ رسمی شورا که صبح دوشنبه بیست و یکم اسفند برگزار شد، گفت: میزان سهم سرانه از املاک دارای رای مزروعی در راستای ماده ۱۴۷ و ۱۴۸ قانون ثبت و قانون تعیین تکلیف املاک در جلسه شورا تعیین تکلیف شد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، ایزدیار افزود: در خصوص اراضی با مساحت کمتر از ۱۰۰۰ مترمربع که بدون اخذ مجوز از شهرداری تفکیک پلاک انجام شده است، ۱۰ درصد از مساحت زمین به عنوان سرانه شهرداری تخصیص داده شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: در خصوص اراضی بیش از ۱۰۰۰ متر مربع مقرر شد، شهرداری نسبت به محاسبه میزان سهم سرانه معادل ۵۵ درصد از متراژ بیش از هزار متر مربع اقدام کند و همزمان محاسبه را بر مبنای ۱۰ درصد از کل متراژ قطعه انجام دهد و در نهایت متراژ بزرگتر ، به عنوان سهم سرانه شهرداری اعمال گردد.

ایزدیار در پایان بیان کرد: در راستای تعیین تکلیف لوایح ارائه شده به شورا ، در سال جاری جلسه رسمی دیگری نیز برگزار خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.