شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 27823
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 09 مرداد 1402 - 13:24 | 68 بازدید | ارسال توسط :

مراحل پایانی احداث مقبره الشهدای بوستان والفجر منطقه ۱۵

🔷 شهردار منطقه ۱۵ از مراحل پایانی عملیات احداث مقبره الشهدای گمنام بوستان والفجر خبر داد. 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با تسلیت ایام سوگواری سید و سالارشهیدان گفت: مزار شهدای گمنام بوستان والفجر میعادگاه عاشقان و دلدادگان سه شهید گمنام ۲۳،۲۶و ۲۸ ساله دوران دفاع مقدس است که […]

مراحل پایانی احداث مقبره الشهدای بوستان والفجر منطقه ۱۵

🔷 شهردار منطقه ۱۵ از مراحل پایانی عملیات احداث مقبره الشهدای گمنام بوستان والفجر خبر داد.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با تسلیت ایام سوگواری سید و سالارشهیدان گفت: مزار شهدای گمنام بوستان والفجر میعادگاه عاشقان و دلدادگان سه شهید گمنام ۲۳،۲۶و ۲۸ ساله دوران دفاع مقدس است که در عملیاتهای رمضان، بیت المقدس۵ و خیبر به  فیض شهادت نایل آمده و در سال ۹۶ مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)رجعت و به خاک سپرده شدند.

🔹او با اشاره به اینکه منطقه ۱۵ خاستگاه ۲۰۰۰ شهید والامقام است، افزود: قبور شهدای گمنام از برکات این منطقه است که بوستان ها را متبرک کرده اند و این قبور به محل دعا و مناجات و نیز پایگاهی برای انجام مراسم فرهنگی و مذهبی تبدیل شده و حال و هوای خاصی به بوستان ها داده است.

🔹شهردار منطقه با تقدیر از بانیان مردمی در ساخت مقبره الشهدا گفت: شهرداری نیز به سهم خود از این مشارکت مردمی حمایت خواهد کرد.

🔹شیری با اشاره به مراحل پایانی احداث مقبره الشهدای بوستان والفجر گفت:  سقف فضایی شکل این پروژه  نصب و عملیات احداث شبستان به اتمام رسیده و مراحل اجرای کتیبه  با طرح های اسلامی و اسماء متبرکه به زودی آغاز می شود.
براساس این گزارش، سازه مقبره الشهدای بوستان والفجر دارای ۱۸ ستون و به سبک معماری اسلامی بوده که هزینه اولیه آن با مشارکت خیرین و مردم تامین شده و حوزه بسیج ۳۳۱ محمد بن عبدالله (ص)  و معتمدین محله والفجر و امنای مقبره الشهداء از بانیان ساخت آن هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.