شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 29399
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 30 شهریور 1402 - 21:57 | 128 بازدید | ارسال توسط :
منطقه یک برگزار می کند؛

فرهنگ سازی استفاده از حمل و نقل پاک در پویش مردمی یک‌ روز بدون خودرو

پویش یک‌ روز بدون خودرو روز جمعه ۳۱ شهریور ماه به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، با هدف ارتقای کیفی و کمّی حمل و نقل عمومی و ترویج و توسعه‌ دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک علیرضا اسفراینی نژاد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه […]

فرهنگ سازی استفاده از حمل و نقل پاک در پویش مردمی یک‌ روز بدون خودرو

پویش یک‌ روز بدون خودرو روز جمعه ۳۱ شهریور ماه به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، با هدف ارتقای کیفی و کمّی حمل و نقل عمومی و ترویج و توسعه‌ دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک علیرضا اسفراینی نژاد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه بر آمادگی هر چه بیشتر برای استقبال از مهر و اقدامات ویژه‌ به مناسبت روز جهانی بدون خودرو با حضور شهروندان و مدیران شهری تاکید کرد..

اسفراینی نژاد تصریح کرد: در این پویش، با آموزش های لازم مردم تشویق می‌شوند سفرهای شهری خود را با استفاده از وسایل نقلیه‌ عمومی انجام دهند و در صورتی که محل کارشان به محل سکونت‌ یا تحصیل‌شان نزدیک باشد و نیز در خریدهای روزانه‌ خود، از حمل و نقل پاک استفاده کرده یا پیاده‌روی کنند.

وی اهمیت و ضرورت آموزش مفاهیم ترافیکی به کودکان و والدین آنها را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: فاصله نزدیک روز جهانی بدون خودرو با اول مهر، فرصت مغتنمی است تا شهروندان به ویژه دانش‌آموزان نسبت به حقوق و وظایف شهروندی خود و همچنین، آموزه‌ها و مفاهیم صحیح ترافیکی بیشتر آگاه شوند.

گفتنی است اجرای این پویش با مشارکت شهرداری ناحیه ده و شهروندان با اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی، شاد و مفرح همراه با مسابقه وجوایز جمعه، ۲۹ شهریور ،ساعت ۱۵الی۱۸در شهرک قائم، ضلع شرقی میدان قائم ، خیابان خندان برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.