شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34829
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 22 اسفند 1402 - 12:17 | 44 بازدید | ارسال توسط :

آماده باش نیروهای شهرداری منطقه ۱۴ در آخرین چهارشنبه سال

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به شناسایی نقاط مستعد حادثه و پر خطر محلات در چهارشنبه آخرسال، از استقرار تیم‌های عملیاتی در این نقاط خبر داد. به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۴، امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به هماهنگی‌های ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه در زمینه پیشگیری، آمادگی و مقابله […]

آماده باش نیروهای شهرداری منطقه ۱۴ در آخرین چهارشنبه سال

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به شناسایی نقاط مستعد حادثه و پر خطر محلات در چهارشنبه آخرسال، از استقرار تیم‌های عملیاتی در این نقاط خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۴، امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به هماهنگی‌های ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه در زمینه پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث و آسیب‌های احتمالی گفت: با توجه به نزدیک شدن به آخر سال و با فرارسیدن جشن چهارشنبه سوری به منظور کاهش خطرات احتمالی، نیروهای ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

وی تصریح کرد: نقاط حادثه‌خیز چهارشنبه سوری در سطح منطقه را شناسایی کرده‌ایم و نیروهای خدمات رسان به صورت آماده‌باش در حال ارائه خدمات به شهروندان گرامی است.

شهردار منطقه ۱۴ اضافه کرد: مردم نیز در کاهش حوادث این روز وظایفی را بر عهده دارند که ازجمله آن جلوگیری از رفتارها و حرکات پرخطر فرزندانشان است؛ تا یک لحظه غفلت موجب یک عمر پشیمانی آنان نشود.

یزدی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۷ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده تا به‌سرعت نسبت به حوادث احتمالی پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.