شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24558
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 30 فروردین 1402 - 17:09 | 60 بازدید | ارسال توسط :

توزیع ۷۴هزار افطاری ساده و بسته معیشتی در باب الرضای تهران

🔹 شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۷۰ هزار وعده افطاری ساده و ۴هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار طی ماه مبارک رمضان در باب الرضای تهران توزیع شد. 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵؛ محمد شیری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه مبارک رمضان به اجرای طرح توزیع افطاری […]

توزیع ۷۴هزار افطاری ساده و بسته معیشتی در باب الرضای تهران

🔹 شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۷۰ هزار وعده افطاری ساده و ۴هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار طی ماه مبارک رمضان در باب الرضای تهران توزیع شد.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵؛ محمد شیری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه مبارک رمضان به اجرای طرح توزیع افطاری ساده در باب الرضای تهران اشاره کرد و افزود:  از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب در بخش های مختلف منطقه به‌صورت متمرکز افطاری ساده میان شهروندان توزیع می‌شود.

🔹به گفته او؛ در این راستا افطاری ساده و بسته های معیشتی بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار در مساجد، سرای محلات و میادین اصلی و معابر سطح منطقه تا نیمه ماه مبارک رمضان حدود ۴۰ هزار افطاری بین شهروندان توزیع شده است که با توجه به استقبال شهروندان روزه دار میزان آن افزایش داده و تا پایان ماه مبارک نیز خدمت رسانی به شهروندان روزه دار ادامه خواهد داشت.

🔹 شهردار منطقه اضافه کرد: توسعه و ترویج شعائر دینی و مذهبی در راستای  ایجاد بستر مناسب و فضای معنوی در شهر رمضان، شهر خوبی ها در سطح منطقه ازجمله اهداف اجرای طرح افطاری ساده و گستراندن سفره های مهربانی، همراه با نذر نان صلواتی است .

🔹 او در پایان از اجرای پویش مومنانه “نذر یاری در بهار ایران” در باب الرضای تهران به منظور یاری رسانی به خانواده های کم برخوردار همزمان با بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با لطف خداوند متعال و به همت و مشارکت خیرین و کسبه، معتمدین محلات، سازمانهای مردم نهاد، بسیجیان و ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و کانون های خدمت رضوی منطقه، طرح های مواسات و همدلی و کمک های مومنانه در این ماه مبارک به محرومان و نیازمندان به اجرا درآمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.