شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24666
  پرینتخانه » اجتماعی, اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 05 اردیبهشت 1402 - 17:12 | 60 بازدید | ارسال توسط :

بازدید دانش آموزان از مرکز آموزش مدیریت پسماند

در راستای اهداف آموزش های شهروندی این اداره کل در هفته زمین پاک، بازدید جمعی از دانش آموزان  دبیرستان دخترانه پرفسور حسابی از مرکز آموزش مدیریت پسماند با هدف آگاهی بخشی و آموزش چهره به چهره صورت گرفت. «حلیا سادات حسینی» با بیان اینکه آموزش شهروندی و فرهنگسازی اولویت اصلی اداره کل محیط زیست و […]

بازدید دانش آموزان از مرکز آموزش مدیریت پسماند

در راستای اهداف آموزش های شهروندی این اداره کل در هفته زمین پاک، بازدید جمعی از دانش آموزان  دبیرستان دخترانه پرفسور حسابی از مرکز آموزش مدیریت پسماند با هدف آگاهی بخشی و آموزش چهره به چهره صورت گرفت.

«حلیا سادات حسینی» با بیان اینکه آموزش شهروندی و فرهنگسازی اولویت اصلی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار است. گفت: در راستای استفاده از ظرفیتهای یادگیری دانش‌آموزان و اثرگذاری آنها بر روی والدین و با توجه به اینکه مدارس بستر فرهنگسازی می‌باشد، دانش آموزان را جامعه هدف قرار داده ایم و معتقدیم نهادینه شدن این فرهنگ، موجب کاهش هزینه جمع آوری و کمک به حفظ محیط زیست می‌شود.

✅ تجربه نشان می‌دهد که آموزش به شهروندان به میزان زیادی می‌تواند در رفتار آن‌ها در قبال محیط زیست و بهداشت عمومی اثرگذار باشد، به طور مثال در مورد تفکیک پسماند، به دلیل عدم آگاهی مردم، روزانه هزاران تن مواد با ارزش و قابل بازیافت از بین می‌روند و بر آلودگی محیط می‌افزایند. در صورتی که آموزش به مردم در تغییر الگوی مصرف مردم اثر گذار خواهد بود.

✅ بازدید دبیران خانه ها و کانون های محیط زیست شهر تهران از مرکز تخصصی بازیافت « ام آر اف» با هدف جلب مشارکت همگانی طی این هفته صورت می‌گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.