شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21829
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 07 شهریور 1401 - 15:30 | 95 بازدید | ارسال توسط :

از حقوق مردم شین‌جیانگ به خوبی محافظت شده است

دبیر حزب منطقه خودمختار اویغور شین‌جیانگ گفت، برخلاف شایعاتی که توسط نیروهای ضد چین غربی در مورد منطقه خودمختار اویغور شین‌جیانگ منتشر شده، از حقوق مشروع مردم این منطقه مطابق با قانون محافظت شده است.

از حقوق مردم شین‌جیانگ به خوبی محافظت شده است
به گزارش صدای چراغ امیدنیوز؛ ما شینگ روئی، دبیر کمیته حزب کمونیست منطقه شین‌جیانگ چین گفت: علاوه بر این، در آینده مساله حمایت از حقوق بشر در شین‌جیانگ بیشتر بهبود خواهد یافت، زیرا دولت محلی منطقه اهمیت زیادی برای تقویت حکومت مبتنی بر قانون قائل است.

در روز شنبه و طی یک کنفرانس خبری در شهر ارومچی، پایتخت این منطقه این سخنان درباره دستاوردهای شین‌جیانگ در دهه گذشته بیان شد.

در سال های اخیر، دولت چین بارها اعلام کرده است که برخی از نیروهای ضد چین غربی در مورد شین‌جیانگ دروغ هایی از جمله استفاده از «اردوگاه های کار اجباری» و ارتکاب «نسل کشی» بیان کرده اند و به اصطلاح نگرانی‌های «حقوق بشری» خود را مطرح کرده اند. برخی کشورها از جمله ایالات متحده، بر اساس همین ادعاهای بی اساس مجموعه ای از تحریم ها را با هدف تحت تاثیر قرار دادن صنایع امیدوار کننده در منطقه اعمال کرده اند.

وی در اولین حضور علنی خود در برابر رسانه ها پس از اینکه در ماه دسامبر دبیر حزب منطقه شد، گفت: «با پیروی از مسیر حفاظت از حقوق بشر در کشور، می توان از حقوق بشر مشروع مردم همه گروه های قومی در شین‌جیانگ به خوبی محافظت کرد.»

او گفت که علاوه بر این، رویکرد مبتنی بر قانون در مبارزه با تروریسم، جدایی‌طلبی و افراط‌گرایی نیز تقویت خواهد شد. این منطقه که برای مدتی مکرر مورد حملات تروریستی قرار گرفته بود به لطف اقدامات انجام شده در سال های اخیر، بیش از پنج سال است که هیچ حادثه تروریستی گزارش نداده است.

«ما» گفت: «اقدامات روتین و حرفه ای مبتنی بر قانون، برای ضربه زدن به فعالیت‌های تروریستی، جدایی‌طلبی و افراطی، به‌ویژه برای هدف قرار دادن علل ریشه‌ای آنها اعمال شده است.»

وی افزود: شین‌جیانگ که مصمم به ترویج حکمرانی مبتنی بر قانون است، در اوایل سال جاری نکات کلیدی را برای ایجاد دولت های تحت حاکمیت قانون معرفی کرد. علاوه بر این، مقامات محلی موظف شده اند تا قوانین را بهتر مطالعه کنند.

این مقام گفت که شین‌جیانگ وارد عصری جدید و کلیدی برای توسعه شده که مستلزم نوسازی سیستم ها و ظرفیت های حکومتی است.

او گفت: «شین‌جیانگ باید در نوسازی سیستم ها و ظرفیت های حکومتی تقویت شود. ما همچنین نیاز فوری به بهبود مهارت های اداری مقامات داریم. شین‌جیانگ نمی تواند در مسیر چین به سمت ساختن کشوری سوسیالیستی و مدرن، عقب بیفتد.»

در همین حال، شین‌جیانگ باید رابطه بین توسعه و ثبات، و همچنین کنترل همه گیری کووید-۱۹ و توسعه اقتصادی را متعادل کند.

این مقام گفت: « باید تئوری ها و اقدامات سیستمی بهبود یافته برای دستیابی به هدف کلی شین‌جیانگ در دستیابی به ثبات اجتماعی و صلح بلندمدت وجود داشته باشد.»

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.