شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25627
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 06 خرداد 1402 - 11:00 | 146 بازدید | ارسال توسط :

کارگاه مدیریت ارتباطات در عصر دیجیتال برگزار شد

سازمان نظام صنفی رایانه ای بزرگترین تشکل در حوزه ITوICT در بخش خصوصی است. سازمان نصر البرز با همکاری مرکز کارآفرینی طاها ،کارگاه یک روزه مدیریت ارتباطات در عصر دیجیتال را برگزار کرد. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، شروین سوری دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز در حاشیه برگزاری کارگاه […]

کارگاه مدیریت ارتباطات در عصر دیجیتال برگزار شد

سازمان نظام صنفی رایانه ای بزرگترین تشکل در حوزه ITوICT در بخش خصوصی است.
سازمان نصر البرز با همکاری مرکز کارآفرینی طاها ،کارگاه یک روزه مدیریت ارتباطات در عصر دیجیتال را برگزار کرد.
به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، شروین سوری دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز در حاشیه برگزاری کارگاه مدیریت ارتباطات در عصر دیجیتال اظهار کرد : برنامه امروز ازسلسله نشست هایی است که مجموعه سازمان نظام صنفی رایانه ای به جهت توانمندسازی اعضا، شبکه سازی بین اعضا ، جذب فرصت های سینرژی اجتماعی فعالیت قابل توجهی را انجام داده است.
سوری افزود: سازمان نظام صنفی رایانه ای بزرگترین تشکل در حوزه ITوICT و به عبارتی متولی بحث فناوری اطلاعات در بخش خصوصی است.
وی خاطر نشان کرد: افرادی که تمایل به فعالیت در این حوزه را دارند ( در قالب حقوقی یا حقیقی)می توانند از خدمات سازمان بهره مند شوند.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز تصریح کرد: کارگاه فوق ، بهانه ای بود به جهت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها، تا بتوان از حضور رییس کمیسیون فضای مجازی سازمان در ارتقا سطح کیفی مجموعه ها ، شرکت ها و سازمان هایی که به نوعی درگیر امور تولیدات خود هستند، استفاده کرد تا بتوان موضوع SWOT سازمانی(شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه) را بازبینی و راهکار مناسب تری را جهت ارتقا و پویایی اقتصادی مورد نظر شرکت را ، انتخاب کنند.
بخش دیگر سخنان سوری به بهره مندی اعضا از سازمان نظام صنفی رایانه ای معطوف شد و گفت: افرادی که از این سازمان مجوز دریافت می کنند، می توانند ازتسهیلاتی چون وام های معین و تعریف شده ای که اداره کل فناوری اطلاعات و به تبع آن وزارت فناوری اطلاعات در نظر گرفته است را استفاده کنند.
وی همچنین اذعان کرد: در این راستا سازمان نظام صنفی ارزیابی آن را انجام می دهد و به نوعی سعی کردیم فرایند دریافت وام ازسقف سیصد و پنجاه میلیون تومانی تا ده میلیارد تومانی را برای اعضا، به جهت انجام فعالیت، فراهم کنیم.
سوری در خصوص حمایت سازمان نظام صنفی رایانه ای، ازتولیدات صنعتگران و صاحبان کسب و کار فناورانه، یادآور شد: طبق تفاهم‌نامه ای که با فرودگاه پیام انعقاد شده، در حال ایجاد فضایی تحت عنوان تعاونی نصر در فرودگاه پیام هستیم تا بتوانیم واحدهایی با متراژ سیصد و حتی بیشتر برای اعضایی که توانایی فراهم کردن سوله به جهت فعالیت صنعت تولیدی خود ندارند را، در اختیارشان قرار دهیم تا پس از دریافت مجوز تولید مورد نظرشان، فعالیت خود را آغاز کنند و از فرصت های ویژه متطقه آزاد اقتصادی پیام بهره مند شوند.
.
دکتر داوود طهماسبی مدیر عامل گروه اقتصادی طاها همچنین اظهار کرد:
از مهم ترین دغدغه های ما در این موسسه این است که، برای وضعیت نابسامان کسب وکار ، چاره اندیشی کنیم تا این کسب وکارها بتوانند مسیر خود را درست انتخاب کنند.
وی افزود: اهتمام ما برای است تا بتوان در این راستا، با برگزاری همایش ها، سمینارها و کارگاه های آموزشی در حوزه کسب وکارها که موسسه کارآفرینی برای خود تعریف کرده، گامی موثر برداریم.
طهماسبی گفت: امروز نیزشاهد برگزاری کارگاه یک روزه مدیریت ارتباطات در عصر دیجیتال در قالب وورکشاپ با حضور صاحبان کسب وکار، صنعتگران، متخصصان و کارآفرینان، روابط عمومی های شرکت های مختلف بودیم که، امید این می‌رود با برگزاری چنین رویدادهایی شاکله درستی در رونق کسب و کارهای اینچنین تعریف کنیم که بتوانند پویایی خود را بازبینی کنند.
مدیر عامل گروه اقتصادی طاها خاطرنشان کرد: شبکه سازی و انتقال توانمندی ظرفیت و پتانسیل بالفعل و بالقوه موسسه طاها در جهت شناسایی و توانمندسازی کسب وکارها از مهم ترین دستاورد برگزاری کارگاه های آموزشی در این مجموعه می‌باشد.
وی تصریح کرد: بنظر می رسد برگزاری سلسله وار چنین کارگاه هایی به حلقه های مفقوده کمک می کند تا خود را بازیافت کنند. بهرحال ما در سطح استان میبایست چنین کافه هایی را برای کنار هم قرار گرفتن صاحبان صنایع داشته باشیم تا حلقه های این زنجیر ، جهت توسعه و رشد اقتصادی مستحکم تر شود.
طهماسبی با بیان این که، یکی ازارکان مجموعه های موفق، بعد حقوقی آن است، گفت: بنظر من تمام موضوعاتی که بتواند به یک مجموعه بال و پر دهد و مجموعه را به اوج موفقیت برساند ، جزو ارکان محسوب می شود. مهم نیست مالی باشد یا حقوقی ، که این موضوع برای رسیدن به موفقیت تفاوتی نخواهد کرد.
مدیر عامل مجموعه ترازپردازان طاها با اشاره به چالش های پیش روی کسب وکارهای بخش خصوصی اذعان داشت: تسهیل گری دولتی، بزرگترین چالش پیش روی کارآفرینان میباشد. این را نیز یادآور میشوم که، دولت ها در تمام دنیا بعد نظارتی دارند و مجری نیستند لیکن در کشور ما بودجه توسط دولت مورد استفاده قرار می گیرد.

حال اگر به معنای واقعی بشود سازوکاری ایجاد کرد که کارها به بخش خصوصی واگذار شود، در لایه های مختلف با عملکردهای سنجیده تر و شاخص تری مواجه خواهیم شد.
وی همچنین افزود: امید این می رود در مجموعه مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی تراز پردازان طاها، با بهره گیری از افرادی که تخصص دارند، به کسب و کارها ، کارآفرینان، مجموعه های استارتاپ ها و دانش بنیانی کمک کنیم تا بتوانند به پویایی کامل برسند. هر چند این امر شدنی است اگر دولت تعامل و همکاری بیشتری با بخش خصوصی داشته باشد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با بهره مندی از همراهی و همکاری مالی و در اختیار گذاشتن فضای مناسب و امکان فعالیت،از سوی مسوولین استان بتوان به کسب وکارها و کارآفرینی رونق بیشتر داد و این بخش از دغدغه اشتغالزایی جوانان جویای کار مرتفع شود.
شایان ذکر است:گروه اقتصادی طاها متشکل از ده حوزه فعالیت (موسسه ترازپردازان طاها،حوزه خدمات حسابداری و مباحث مالی و مالیاتی، حقوقی، مجتمع گل و گیاه در خصوص پرورش، دفتر فنی طاها ، سخت افزار و نرم افزارو. شبکه ، مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی طاها ، کافه کارآفرینی طاها(که کافه کارآفرینی نیز در خود ۱۰دپارتمان اعم از عارضه یابی ، دیجیتال مارکتینگ، استراتژی تولید و سایر موضوعات مالی و استارتاپ ها و دانش بنیان را در خود جای داده است). موسسه طاها فعالیت خود را ازسال ۸۵ با خدمات مالی شروع و سال ۹۱ در قالب حقوقی تحت عنوان ترازپردازان طاها فعال شد.
گفتنی است این موسسه قریب به یکهزارو۹۰۰ نفر را مستقیم وارد بازار کار کرده و برای اولین بار در سطح کشور ، موسسه مالی, در سال های ۱۴۰۰و ۱۴۰۱به عنوان کارآفرین برتر شناخته شده است .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.