شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34452
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 13 اسفند 1402 - 15:10 | 100 بازدید | ارسال توسط :

پیام تسلیت دبیر نظام مسائل استان تهران در پی رحلت حضرت آیت الله سیدمحمد امامی کاشانی

در پی رحلت یار و یاور امام و رهبری، حضرت آیت الله سیدمحمد امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران روح الله جبراییلی_ دبیر نظام مسائل استان تهران با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت. متن این بیانیه به شرح ذیل است. آیت الله سیدمحمد امامی کاشانی، عالمی فقید و دانشمندی نستوه در پرورش شاگردان […]

پیام تسلیت دبیر نظام مسائل استان تهران در پی رحلت حضرت آیت الله سیدمحمد امامی کاشانی

در پی رحلت یار و یاور امام و رهبری، حضرت آیت الله سیدمحمد امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران روح الله جبراییلی_ دبیر نظام مسائل استان تهران با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است.

آیت الله سیدمحمد امامی کاشانی، عالمی فقید و دانشمندی نستوه در پرورش شاگردان و مقلدان بیشماری از جمله مبارزان و مجاهدان نهضت پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و در مبارزه با رژیم شاهنشاهی و همچنین در استقرار و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برکات و ثمرات بزرگ و عظیمی از خود برجای گذاشت.
آیت الله امامی کاشانی در دوران زندگی پر برکتشان در مناصب مهمی چون دیوان عدالت اداری کشور، مجلس شورای نگهبان، مجلس خبرگان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و کسوت امامت جمعه موقت شهر تهران، دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرد.

تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، روحانیت معزز، حوزه‌های علمیه، اساتید و طلاب و شاگردان ایشان در مدرسهٔ عالی شهید مطهری، مردم شریف تهران و کاشان و بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن عالم و فقیه وارسته علو درجات و رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.