شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35105
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول, سیاسی تاریخ انتشار : 01 فروردین 1403 - 10:58 | 217 بازدید | ارسال توسط :

پیام تبریک دبیر مجمع نظام مسائل استان تهران به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳

دبیر مجمع نظام مسائل استان تهران در پیامی، فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ را به رهبر انقلاب اسلامی و عموم مردم تبریک گفت. به گزارش صدای چراغ امید نیوز؛ وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری نهاد ها و اقشار مردم در تحقق اهداف و برنامه راهبردی نظام مسائل در سال ۱۴۰۲ همچون حضور مردم در […]

پیام تبریک دبیر مجمع نظام مسائل استان تهران به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳

دبیر مجمع نظام مسائل استان تهران در پیامی، فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ را به رهبر انقلاب اسلامی و عموم مردم تبریک گفت.

به گزارش صدای چراغ امید نیوز؛ وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری نهاد ها و اقشار مردم در تحقق اهداف و برنامه راهبردی نظام مسائل در سال ۱۴۰۲ همچون حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و همچنین یاد و خاطره امام جمعه تهران آیت الله امامی کاشانی بر تلاش برای دستیابی و تحقق بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی عَلِیِّ بْنِ مُوسَی الرِّضَا الْمُرْتَضَی
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی حُجَّتِکَ وَ وَلِیِّکَ الْقَائِمِ فِی خَلْقِکَ صَلاهً تَامَّهً نَامِیَهً بَاقِیَهً تُعَجِّلُ بِهَا فَرَجَهُ وَ تَنْصُرُهُ بِهَا وَ تَجْعَلُنَا مَعَهُ فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَهِ

آغاز سال نو و رستاخیز دوباره طبیعت، جلوه ‌ای از قدرت ایزد یکتا و دمیدن روح امید و آفرینش پس از گذشت زمستان در کالبد زمین می باشد.

صمیمانه فرارسیدن بهار و حلول سال۱۴۰۳ و فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه قرآن را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و شادابی برای مردم ایران زمین و بخصوص آرزو می کنم.

امیدوارم در سال جدید با روحیه جهادی و انقلابی در جهت تحقق شعار سال مدنظر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) “سال جهش تولید با مشارکت مردم ” تلاش کنیم .

با توجه به سخنان،

رهبر  معظم انقلاب که فرمودند: اگر ما بخواهیم جهش تولید داشته باشیم، بایستی اقتصاد را مردمی کنیم باید پای مردم را به عرصه‌ی تولید به نحو محسوسی باز کنیم، موانع حضور مردم را برطرف کنیم. در بخش مردمی ظرفیتهای بزرگی وجود دارد که من ان‌شاءاللّه توضیح خواهم داد در این باره و این ظرفیّتها بایستی فعّال بشود، باید از آنها به نفع کشور و به نفع مردم استفاده بشود. لذا بر خود واجب دانسته به مناسبت شعار امسال  «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کنم.”

امیدوارم در سال جدید نیز بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه مردم عزیز و گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم. نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به قله های افتخار بیشتر و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

امیدوارم سال۱۴۰۳ سالی سرشار از گشایش بوده و زندگی پر شور و نشاط نصیب همگان گردد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.