شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 33520
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 14 بهمن 1402 - 14:56 | 43 بازدید | ارسال توسط :
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج:

پرداخت رفاهی و سهم بیمه تکمیلی کارکنان تامین نیرو، سبزبانان و پاکبانان استمرار خواهد یافت

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت : پاکبان ها و سبزبانان به شایعات توجه نکنند ، پرد اخت ها در سال های آتی استمرار دارد و در بودجه سال ۱۴۰۳ ردیفی برای امور رفاهی و بخشی از آن حق بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده است. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید […]

پرداخت رفاهی و سهم بیمه تکمیلی کارکنان تامین نیرو، سبزبانان و پاکبانان استمرار خواهد یافت

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت : پاکبان ها و سبزبانان به شایعات توجه نکنند ، پرد اخت ها در سال های آتی استمرار دارد و در بودجه سال ۱۴۰۳ ردیفی برای امور رفاهی و بخشی از آن حق بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده است.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، مجتبی حاجی قاسمی در خصوص برخی شایعات منتشر شده اظهارداشت: یکی از سیاست‌ های شورای دوره ششم شهر کرج توجه ویژه به پرسنل تامین نیرو، سبزبانان و پاکبانان است ، این سیاست‌ از سال اول شورای شهر پی گیری شده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این راستا شورای شهر تبصره ای در بودجه سال ۱۴۰۲ داشت که مزایای رفاهی و پرداخت های مناسبتی و همینطور سهم ۵۰ درصدی بیمه تکمیلی برای پرسنل تامین نیرو سبزبانان و پاکبانان پرداخت شد و قاعدتاً در سال‌های آتی به قوت خود باقیست .

حاجی قاسمی بیان کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته اطلاع رسانی ناصحیح توسط افراد غیرمسئول صورت گرفته است مبنی بر اینکه در جلسه کمیسیون تلفیق و در بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ این ردیف حذف شده که بدین وسیله به صورت رسمی اعلام می‌کنیم که این خبر صحت ندارد و تکذیب می شود و این پیش بینی در بودجه ۱۴۰۳ نیز صورت گرفته است.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: قاعدتاً شهرداری سقفی را برای پرداخت این مصوبه برای پرسنل تامین نیرو، پاکبان ها و سبزبانان چه در امور رفاهی ومناسبتی و چه در سهم ۵۰ درصد بیمه تکمیلی دارد که در آن سقف انجام خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.