شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 33564
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 15 بهمن 1402 - 12:55 | 38 بازدید | ارسال توسط :
استاندار البرز در شورای اداری شهرستان نظرآباد:

وحدت و انسجام حاکم در استان سبب ساز توفیقات بزرگی شده است/با برگزاری انتخابات باشکوه، قدرت ایران اسلامی را در مجامع جهانی افزایش می دهیم/دولت سیزدهم علیرغم محدودیت های مالی، بی وقفه بدنبال جبران کمبودها است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: وحدت، اخوت، انسجام و همدلی حاکم در استان، مشهود است و تاکنون سبب ساز توفیقات بزرگی شده است. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، مجتبی عبداللهی در شورای اداری شهرستان نظرآباد که روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر […]

وحدت و انسجام حاکم در استان سبب ساز توفیقات بزرگی شده است/با برگزاری انتخابات باشکوه، قدرت ایران اسلامی را در مجامع جهانی افزایش می دهیم/دولت سیزدهم علیرغم محدودیت های مالی، بی وقفه بدنبال جبران کمبودها است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: وحدت، اخوت، انسجام و همدلی حاکم در استان، مشهود است و تاکنون سبب ساز توفیقات بزرگی شده است.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، مجتبی عبداللهی در شورای اداری شهرستان نظرآباد که روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر در مصلای نماز جمعه شهرستان صورت گرفت، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد ماه رجب، افزود: مدیران در سطوح مختلف باید نسبت به تسهیل و تسریع روند اخذ مجوزها برای ایجاد واحدهای گلخانه ای، تولیدی، صنعتی و… اهتمام داشته باشند.
وی ادامه داد: هیچ مدیری برای خلوص نیت، خدمت و حل مشکلات مردم مورد بازخواست قرار نمی گیرد بنابراین باید این اراده در مسئولان استان تقویت شود.
عبداللهی گفت: تولید گاز در کشور با میزان مصرف تناسب و تراز ندارد بنابراین باید با فرهنگسازی مصرف بهینه خانگی و صنعتی، اقدام کنیم.
وی افزود: در خصوص مصرف برق نیز این ضرورت وجود دارد تا با مدیریت مصرف به تامین نیازهای خانگی و صنعتی در این بخش کمک شود.
استاندار البرز گفت: محدودیت های منابع مالی دولت به دلایل مختلف اعم از تحریم ها در روند تحقق اهداف و برنامه ها خلل ایجاد کرده ولی دولت مردمی سیزدهم بی وقفه در تلاش است.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو و تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری در این راستا، افزود: همه باید تلاش کنیم تا با مشارکت حداکثری، قدرت کشور را در مجامع جهانی افزایش دهیم.
عبداللهی گفت: وحدت، اخوت، انسجام و همدلی حاکم در استان، مشهود است و تاکنون سبب ساز توفیقات بزرگی شده است.
وی افزود: در سایه این هم افزایی ها انتخاباتی باشکوه با ۴ مولفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت برگزار خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.